REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl kritinės klaidos „Google“ el. pašto tarnybos „GMail“ vartotojai galėjo likti be svarbios korespondencijos. Veiksmai, kurie buvo panaudoti vienų laiškų atžvilgiu, galėjo būti automatiškai panaudoti ir su kitais. Apie tai byloja pranešimas, kurį „Google“ išplatino „GMail“ naudotojams.

REKLAMA
REKLAMA

„Tikėtina, kad jūs susidūrėte su klaida, dėl kurios vieno ar kito laiško pašalinimas arba patalpinimas tarp nepageidaujamų galėjo analogiškai įtakoti ir kitus laiškus“, – rašo „GMail“ techninio palaikymo komanda.

REKLAMA

„Google“ pažymi, kad jos el. pašto paslauga tokio pobūdžio sunkumų turėjo nuo 2014 m. sausio 15 d. iki sausio 22 d., tačiau dabar tikinama, kad klaida pašalinta.

Nesklandumai dėl „GMail“ įtakojo visų programinių platformų vartotojus, tarp jų ir „Gmail“ aplikaciją naudojusius „iOS“ įrenginių savininkus, taip pat tuos, kurie šia paslauga naudojosi per mobilias interneto naršykles ar dirbo su „GMail“ „offline“ režimu.

„Google“ rekomenduoja vartotojams iš naujo patikrinti „Gmail“ šiukšliadėžę (Trash) ir nepageidaujamų laiškų katalogą (Spam), kuriuose dėl įvykusios klaidos galėjo atsidurti reikalingi el. laiškai. Pastarieji katalogai paprastai išvalomi automatiškai po tam tikro laikotarpio, tad jei netikėtai kažkur dingo reikalingi laiškai, rekomenduojama kuo greičiau pasitikrinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų