Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Teisingai!!! Kai užaugsim iki pagarbos pardavėjui, tada ir pirkėjui pagarba atsiras!
Nueikite i turgu - ten nerasit Olialia mergaiciu, ten jus aptarnaus "padevetos" tetules, bet del aptarnavimo kulturos nusiskundimu nebus.Turguje neaptarnauja - turguje bendrauja, net ir nieko nepirkes griztu patenkintas - tiesiog su zmonem pakalbejau man aktualia tematika ir net geru patarimu gaunu.
Publika klysta, manydama, kad jus puls "aptarnauti" vien nuo jusu pasirodymo.Profiai pardavejai dar per vitrina pastebi tikra pirkeja nuo shiaip besivalkiojancio.Beje - pardavejai yra mokomi aptarnauti klienta "pagal batus". Taigi atvyke "su kaliosais" su jais ir isvyksite..
VISIŠKAI PRITARIU POVILUI. GERAS KLIENTAS IRGI RETENYBĖ. labai jau daugelis lietuvaičių mėgsta piktnaudžiauti tuo, kad yra klientai ir labai norisi, kad kvailas posakis :"klientas visuomet teisus" būtų taikomas jiems asmeniškai. Aš esu klientė (nežinau, ar gera :), o ne aptarnavimo srities darbuotoja, bet ir man kartais norisi kai kuriems greta manęs stovintiems klientams įspirti.
Jolita, kisti mikriuko vairuotojui 50 lt - izulu!
visi kalba apie prasta aptarnavima, darbuotojus... kaip galima gerai aptarnauti suraukstasikni viskuo nepatenkinta lietuvi, kuris ateina parekt ant taves ir tiek? kuris jauciasi uz tave auksciau, nes turi pasiemes busto paskola ir lizingine masina, uz kuria mokes visa gyvenima? straipsnio pavadinima perfrazuociau taip:

GERAS APTARNAVIMAS - GERIEMS KLIENTAMS
Jus jau man atleiskite, bet aiskinti, kad viesbuciuose pagrindine problema yra potencialiu darbuotoju emigracija, tai jau staciai juokinga. Kol 4 zvaigzduciu viesbucio restorane bus mokama uz juoda darba (ypatingai savaitgalio nakties metu) po 4 lt uz valanda, tol mielieji, emigruos didzioji dalis tokioj vietoj pameginusiu istverti. Gerbkit savo darbuotuojus, ir jie gerbs jus ir jusu klientus.
Noriu pakomentuoti: ''na ir durnius 2008-01-10 10:10:22
Mane priesingai - pykina nuo surauktu snukiu, laukimo, kol is kur atslinks ir bambejimo pro sukastus dantis. Tu tikriausiai laukinis busi?''

Maximose aptarnavimas kasose nesveikas, nes sveikintis su kiekvienu klientu yra nesamonė, ypač kai stovi 10 minučių palei kasininkės nosį.
Parduotuvėse aptarnavimas skirtingas, čia jau kaip pasiseka apmokyti darbuotojus ir jei dar super pasiseka rasti tinkamus+ jei yra skatinami finansiškai.

Geras aptarnavimas-tai vidurys tarp perdėto dėmesio ir visiško abejingumo.

O jei kam patinka , kad lenda į šikną pardavėjas, tai čia jau asmenybės tipas toks :) aš megstu pats rinktis, o tik po to ieškoti info.
<...>vis dar pasitaikantį darbuotojų profesionalumo stygių<...>
Kol kalbėsime tokiais sakiniais, tol niekas negerės.
samdomo darbo vergai negali teikti aukšto lygio aptarnavimo. Toks jau dėsnis. Darbdaviai mano, kad mokėdami minimumus, jie gali priversti visus dar ir šypsotis. Tai neįmanoma...
Lietuvoje gajus sovietines virejos tipas - pasikelusi, arogantiska, savimi patenkinta, dirbanti letai, lyg atvepes apsirukes juockis, pasiplepanti su saviskem, i klienta net akiu nepakelianti ir atsainiai kazka po nosimi burbedama. Buna ir priesingai - sovietine vireja daznai jauciasi dievas! Sedi uz savo langelio pardavinedama ta ar ana (bilietus pvz), nesneka jokiom kalbom isskyrus lietuviu ir rusu, su klientais kalba muzikiskai, is auksto, siuntineja skaityt kazkokiu taisykliu, skambint neegzistuojanciais telefonais, ir surauktu snukiu niekuo nepadeda tik aprekia zmones.

Tokius man norisi ne siaip is darbo mesti, bet ant sakos pakabinti
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų