• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Superautomobilių modifikavimo menas egzistavo ne tik prieš penkerius ar dešimt metų, bet ir prieš trisdešimt metų. Žinoma, superautomobilį galinčių įsigyti žmonių skaičius prieš trisdešimt metų buvo kur kas mažesnis, tačiau tai netrukdė tokioms kompanijoms kaip „Koenig“ egzistuoti.
Willy Koenigas - „
Koenig“ kompanijos įkūrėjas, superautomobilius pradėjo tobulinti dar gūdžiais 1974 metais ir visą savo turimą energiją skirdavo automobiliams, kurie dėvėdavo „Ferrari“ emblemą.
Pradėjęs nuo „Ferrari“ automobilių pastiprinimo, vėliau į Willy Koenigo dirbtuves atvykdavo ir kitų markių kūriniai. Pradedant „Mercedes-Benz“ ir baigiant eiliniais BMW markės modeliais, kurie iš „Koenig“ dirbtuvių išriedėdavo pasikeitė ne tik vizualiai, bet ir techniškai.

Superautomobilių modifikavimo menas egzistavo ne tik prieš penkerius ar dešimt metų, bet ir prieš trisdešimt metų. Žinoma, superautomobilį galinčių įsigyti žmonių skaičius prieš trisdešimt metų buvo kur kas mažesnis, tačiau tai netrukdė tokioms kompanijoms kaip „Koenig“ egzistuoti.
Willy Koenigas - „
Koenig“ kompanijos įkūrėjas, superautomobilius pradėjo tobulinti dar gūdžiais 1974 metais ir visą savo turimą energiją skirdavo automobiliams, kurie dėvėdavo „Ferrari“ emblemą.
Pradėjęs nuo „Ferrari“ automobilių pastiprinimo, vėliau į Willy Koenigo dirbtuves atvykdavo ir kitų markių kūriniai. Pradedant „Mercedes-Benz“ ir baigiant eiliniais BMW markės modeliais, kurie iš „Koenig“ dirbtuvių išriedėdavo pasikeitė ne tik vizualiai, bet ir techniškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari Testarossa Koenig Bi-Turbo“ : Mėgstamiausio 9-o dešimtmečio super-automobilio evoliucija


Po daugybės eksperimentų, kurie išriedėdavo į bendro naudojimo kelius ir lenktynių trasas, Willy Koenigas nusprendė sukurti pačią kiečiausią „Testarossa“, kuri galėtų nustebinti net ir „Ferrari“ inžinierius, o tai padaryti nėra taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
„Ferrari“ specialistus ant kelių paklupdančio pristatymo diena išaušo 1985 metais, paskelbus oficialią Frankfurto automobilių parodos pradžią.
Parodos svečiai užsukę į „Koenig“ stendą akimis „valgė“ iki tol dar nematytą „Ferrari Testarossa“, kuri parodoje oficialiai buvo pristatoma „Ferrari Testarossa Koenig Bi-Turbo“ vardu.

REKLAMA

„Ferrari Testarossa Koenig Bi-Turbo“ : Mėgstamiausio 9-o dešimtmečio super-automobilio evoliucija


Po pasikeitusia, tačiau vis dar atpažįstama išvaizda slypėjo net 710 arklio galių išvystanti jėgainė. Tai buvo labai ryškus pokytis, nes standartinės „Testarossa“ variklis išvystydavo tik 390 arklio galių, tad dabar tik galite įsivaizduoti kokį sprogstamąjį užtaisą siūlė „Koenig“ patobulinta „Ferrari“.
Kelis kartus padidėjusi variklio galia leido įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti iki 3.8 sekundės. Maksimalus greitis padidėjo net iki 340 km/val. Šis rodiklis net ir šiais laikais būtų laikomas respektabiliu pasiekimu, tad kai 1985 metais į gatves išriedėjo šis automobilis, jis be jokių papildomų įrodymų tapo greičiausiu automobiliu pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari Testarossa Koenig Bi-Turbo“ : Mėgstamiausio 9-o dešimtmečio super-automobilio evoliucija


Natūralu, jog „Koenig“ meistrų kūrinys nebuvo nei pigus, nei daugeliui prieinamas. Techninę apžiūrą praėjęs ir valstybinius numerius dėvintis egzempliorius buvo įkainotas kosmine – 390 tūkst. Vokietijos markių suma.
Jeigu potencialiems klientams ši suma atrodė per didelė arba tiesiog priversdavo imtis derybų meno, specializuotų dirbtuvių įkūrėjas į bet kokius bandymus sumažinti kainą atšaudavo – „Atsivežk savo „Testarossa“. Tada viskas kainuos 325 tūkst.“



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų