Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Itališkų superautomobilių gamintoja paskelbė, jog svarsto galimybę sugrįžti į pačią greičiausią Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių klasę.
Apie tai prakalbo „Ferrari“ kompanijos vadovas Luca di Montezemolo. „Su mielu noru sugrįžtume į ilgųjų nuotolių lenktynes, kuriose galėtume pasipešti su „Porsche“, „Audi“ ir „Toyota“, - pridūrė jis.
„Ferrari“ sugrįžimą į Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes galime vertinti net labai rimtai, nes naujieji „Formulės 1“ ir „WEC“ čempionato reikalavimai bus labai panašūs. Pavyzdžiui : 1.6 litro benzininis agregatas galėtų puikiai pasitarnauti naujame „LMP1“ klasės bolide.
Šiuo metu „Ferrari“ ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvauja „GTE-Pro“ klasėje su „458 Italia GT2“. Paskutinį kartą „Ferrari“ pačioje galingiausioje ir greičiausioje klasėje dalyvavo 1973 metais su „Ferrari 312PB“.
Itališkų superautomobilių gamintoja paskelbė, jog svarsto galimybę sugrįžti į pačią greičiausią Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių klasę.
Apie tai prakalbo „Ferrari“ kompanijos vadovas Luca di Montezemolo. „Su mielu noru sugrįžtume į ilgųjų nuotolių lenktynes, kuriose galėtume pasipešti su „Porsche“, „Audi“ ir „Toyota“, - pridūrė jis.
„Ferrari“ sugrįžimą į Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes galime vertinti net labai rimtai, nes naujieji „Formulės 1“ ir „WEC“ čempionato reikalavimai bus labai panašūs. Pavyzdžiui : 1.6 litro benzininis agregatas galėtų puikiai pasitarnauti naujame „LMP1“ klasės bolide.
Šiuo metu „Ferrari“ ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvauja „GTE-Pro“ klasėje su „458 Italia GT2“. Paskutinį kartą „Ferrari“ pačioje galingiausioje ir greičiausioje klasėje dalyvavo 1973 metais su „Ferrari 312PB“.