• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Itališkų superautomobilių gamintoja paskelbė, jog svarsto galimybę sugrįžti į pačią greičiausią Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių klasę.
Apie tai prakalbo „Ferrari“ kompanijos vadovas Luca di Montezemolo. „Su mielu noru sugrįžtume į ilgųjų nuotolių lenktynes, kuriose galėtume pasipešti su „Porsche“, „Audi“ ir „Toyota“, - pridūrė jis.
„Ferrari“ sugrįžimą į Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes galime vertinti net labai rimtai, nes naujieji „Formulės 1“ ir „WEC“ čempionato reikalavimai bus labai panašūs. Pavyzdžiui : 1.6 litro benzininis agregatas galėtų puikiai pasitarnauti naujame „LMP1“ klasės bolide.
Šiuo metu „Ferrari“ ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvauja „GTE-Pro“ klasėje su „458 Italia GT2“. Paskutinį kartą „Ferrari“ pačioje galingiausioje ir greičiausioje klasėje dalyvavo 1973 metais su „Ferrari 312PB“.

Itališkų superautomobilių gamintoja paskelbė, jog svarsto galimybę sugrįžti į pačią greičiausią Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynių klasę.
Apie tai prakalbo „Ferrari“ kompanijos vadovas Luca di Montezemolo. „Su mielu noru sugrįžtume į ilgųjų nuotolių lenktynes, kuriose galėtume pasipešti su „Porsche“, „Audi“ ir „Toyota“, - pridūrė jis.
„Ferrari“ sugrįžimą į Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes galime vertinti net labai rimtai, nes naujieji „Formulės 1“ ir „WEC“ čempionato reikalavimai bus labai panašūs. Pavyzdžiui : 1.6 litro benzininis agregatas galėtų puikiai pasitarnauti naujame „LMP1“ klasės bolide.
Šiuo metu „Ferrari“ ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvauja „GTE-Pro“ klasėje su „458 Italia GT2“. Paskutinį kartą „Ferrari“ pačioje galingiausioje ir greičiausioje klasėje dalyvavo 1973 metais su „Ferrari 312PB“.

REKLAMA
Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų