Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ferrari V8 varikliai iš tikrųjų ruošiasi turbinizacijai, tačiau italų kompanijos flagmanas - dvylikos cilindrų agregatas išliks atmosferinis.
Pasak kompanijos atstovų, dvylikos cilindrų varikliai yra unikalūs, todėl vargu ar vertėtų juos aprūpinti viena ar dvejomis turbinomis. 6.3 litro agregatas turėtų išgyventi bent jau iki 2020 metų.
Ferrari teigia, kad dvylikos cilindrų motoras pajėgus išvystyti dar daugiau galios. Puikus to pavyzdys bus 2016 metais pasirodysiantis atnaujintas Ferrari FF, kuris turės maždaug 700 arklio galių išvystančią jėgainę. Patobulintą, galingesnį V12 motorą gaus ir F12 Berlinetta, kuris vargu ar kada nors skundėsi savo pajėgumu.
Vis dėlto, kompanija teigia, kad dėl griežtų reikalavimų, ateityje itališki automobiliai bus aprūpinti hibridinėmis jėgainėmis. Pirmieji hibridiniai Ferrari pasirodys 2017 metais.
Dar vienas Ferrari tikslas - mažesnis svoris. Tai vienas iš geriausių būdų norint pagerinti valdymo savybes ar sumažinti kuro sąnaudas. Naujos kartos modeliai turės visiškai naują struktūrą, kuri bus pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto. Naujoji automobilių struktūra turėtų padėti numesti maždaug 20 - 50 kilogramų.
Ferrari V8 varikliai iš tikrųjų ruošiasi turbinizacijai, tačiau italų kompanijos flagmanas - dvylikos cilindrų agregatas išliks atmosferinis.
Pasak kompanijos atstovų, dvylikos cilindrų varikliai yra unikalūs, todėl vargu ar vertėtų juos aprūpinti viena ar dvejomis turbinomis. 6.3 litro agregatas turėtų išgyventi bent jau iki 2020 metų.
Ferrari teigia, kad dvylikos cilindrų motoras pajėgus išvystyti dar daugiau galios. Puikus to pavyzdys bus 2016 metais pasirodysiantis atnaujintas Ferrari FF, kuris turės maždaug 700 arklio galių išvystančią jėgainę. Patobulintą, galingesnį V12 motorą gaus ir F12 Berlinetta, kuris vargu ar kada nors skundėsi savo pajėgumu.
Vis dėlto, kompanija teigia, kad dėl griežtų reikalavimų, ateityje itališki automobiliai bus aprūpinti hibridinėmis jėgainėmis. Pirmieji hibridiniai Ferrari pasirodys 2017 metais.
Dar vienas Ferrari tikslas - mažesnis svoris. Tai vienas iš geriausių būdų norint pagerinti valdymo savybes ar sumažinti kuro sąnaudas. Naujos kartos modeliai turės visiškai naują struktūrą, kuri bus pagaminta iš aliuminio ir anglies pluošto. Naujoji automobilių struktūra turėtų padėti numesti maždaug 20 - 50 kilogramų.