„Casil Motors“ pasiryžo sukurti kvapą gniaužiančią „Ferrari 328 GTB“ modelio interpretaciją, kuris taptų tvirtu pagrindu ateityje pasirodysiantiems projektams.
Pasak projekto autorių, jie nežada eiti „Singer“ išmintu keliu. Vietoj to, kad kurtų absoliučiai vienetinius projektus, jie į bendro naudojimo kelius išleis 30 „BB3X8“ vardu pavadinto projekto vienetų.
„Mūsų tikslas – sukurti automobilį, kuris patenkintų naujos kartos entuziastų poreikius“, – priduria projekto autoriai.
„Mes norėjome išlaikyti originalaus modelio autentiškumą ir tuo pačiu šią savybę norėjome sumaišyti su moderniais elementais.“
„BB3X8 buvo kurtas tam, jog suteiktų didžiausią vairavimo malonumą, todėl jame nėra elektroninių pagalbinių sistemų. Iš tiesų, elektronikos valdomų prietaisų kiekis šiame automobilyje yra minimalus“, – pasakoja projekto autoriai.
„Casil Motors“ atstovai, net ir priremti prie sienos, negalėtų įvardinti tikslios šio automobilio kainos. Vis dėlto, atsižvelgiant į įdėtą darbą, gamybos laiką bei detalių kainą, vargu ar į „Casil Motors“ dirbtuves reikėtų kreiptis savo banko sąskaitoje neturint bent jau 200 000 eurų sumos.
Atliktų modifikacijų sąrašas:
- Iš anglies ir kevlaro pluoštų pagamintos kėbulo apdailos detalės
- Iš anglies pluošto pagaminti „Ferrari 458 GT3“ stiliaus šoniniai veidrodėliai
- Dviejų dalių, iš aliuminio pagamintas galinis difuzorius
- „Ferrari 288 GTO“ stiliaus priešrūkiniai žibintai
- Rankomis apsiūtos „Bride“ sėdynės
- „Momo“ vairas
- Įdiegti saugos lankai
- Sumontuotas orinės pakabos komplektas
- Sumontuotas 3,2 litro, 8 cilindrų atmosferinis variklis, išvystantis 400 AG
- Variklis suporuotas su „Gated“ mechanine pavarų dėže
- Pagal užsakymą pagamintas radiatorius, išmetimo kolektorius ir išmetimo sistema
- Sumontuoti „Rotiform Dno“ ratlankiai, kurie buvo apmauti „Toyo R888R“ padangomis