Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors mums paprastiems mirtingiesiems atrodo, jog įsigijus „BMW M5" nekiltų ranka jį tobulinti, nes jis ir taip pakankamai tobulas ar ne? Vis dėlto žmonėms, kurie sau leidžia įsigyti tokį žaisliuką ne tik pakelia ranką, bet ir storą piniginę norėdami jį vienaip ar kitaip patobulinti.
Bene paprasčiausias ir turbūt pigiausias būdas patobulinti automobilį yra pakeisti gamyklinius lengvo lydinio ratlankius, kurie turėtų pagyvinti automobilio eksterjerą.
Puikus pavyzdys yra šis mėlynos spalvos „M5" po kurio kapotu slepiasi 4,4 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 560 arklio galių ir 680 NM sukimo momentą. „F10" serijos modelis turi ne tik mažesnės kubatūros variklį, bet ir dviem cilindrais mažiau. „E60" serijos sportiškiausioji „M5" modifikacija buvo aprūpinta 10 cilindrų benzininiu agregatu, kuris naujam modeliui nusileidžia techninėmis charakteristikomis, kuro sąnaudomis.
Trumpai sugrįžkime prie šio super sedano. Šio automobilio savininkas nusprendė įsigyti 21 colio lengvo lydinio ratlankius ir žemo profilio padangas, kurios turėtų dar labiau padidinti „M5" sukibimą su keliu. Nors tai nėra įspūdinga modifikacija, tačiau bendras vaizdas pasikeitė į gerąją pusę.
Nors mums paprastiems mirtingiesiems atrodo, jog įsigijus „BMW M5" nekiltų ranka jį tobulinti, nes jis ir taip pakankamai tobulas ar ne? Vis dėlto žmonėms, kurie sau leidžia įsigyti tokį žaisliuką ne tik pakelia ranką, bet ir storą piniginę norėdami jį vienaip ar kitaip patobulinti.
Bene paprasčiausias ir turbūt pigiausias būdas patobulinti automobilį yra pakeisti gamyklinius lengvo lydinio ratlankius, kurie turėtų pagyvinti automobilio eksterjerą.
Puikus pavyzdys yra šis mėlynos spalvos „M5" po kurio kapotu slepiasi 4,4 litro benzininis agregatas, kuris išvysto 560 arklio galių ir 680 NM sukimo momentą. „F10" serijos modelis turi ne tik mažesnės kubatūros variklį, bet ir dviem cilindrais mažiau. „E60" serijos sportiškiausioji „M5" modifikacija buvo aprūpinta 10 cilindrų benzininiu agregatu, kuris naujam modeliui nusileidžia techninėmis charakteristikomis, kuro sąnaudomis.
Trumpai sugrįžkime prie šio super sedano. Šio automobilio savininkas nusprendė įsigyti 21 colio lengvo lydinio ratlankius ir žemo profilio padangas, kurios turėtų dar labiau padidinti „M5" sukibimą su keliu. Nors tai nėra įspūdinga modifikacija, tačiau bendras vaizdas pasikeitė į gerąją pusę.