„Anksčiau į šį kėbulą buvau sumontavęs V8 variklį, o tiksliau – LS V8, kuris yra labai populiarus automobilių entuziastų tarpe. Ilgainiui panorau išbandyti ką nors naujo, nematyto ir sužinoti daugiau apie technologiją, kuri netolimoje ateityje bus neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi“, – pasakoja projekto autorius.
Palaipsniui automobilių entuziastas pradėjo rinkti reikiamą informaciją, ieškoti komponentų leisiančių įgyvendinti netradicinę viziją.
Projekto autorius teigia, jog į „E30“ jis sutalpino „Tesla“ inžinierių sukurtą elektros motorą, kurį jis sujungė su „General Motors“ koncerno sukurtuose automobiliuose buvusiomis baterijomis. Jeigu manote, jog tai buvo labai lengvas darbas – klystate, nes kiekvieną žingsnį reikėjo planuoti iš anksto, išmokti naudotis „CAD“ kompiuterine programa ir svarbiausia – perprasti kaip veikia elektros motoras ir jam pavaldūs komponentai.
Už daugelį entuziastų džiuginančių radiatoriaus grotelių slypi aušinimo sistema. Pastaroji rūpinasi, jog elektros motoras, baterija ir baterijų įkrovimo sistema neperkaistų. Net ir tada, kai ypač kartą vasaros dieną pradėtumėte važiuoti kaip tikras maniakas.
Pažvelgę į variklio skyrių, kuriame kadaise buvo vidaus degimo variklis, ten surasime maždaug puse elektromobiliui skirtų baterijų. Likusioji dalis pūpso bagažinėje. Galinėje automobilyje taip pat surasime elektros motorą, įtampos keitiklį, kuris nuolatinę srovę konvertuoja į kintamąją srovę.
Modernūs elektromobiliai labai dažnai kritikuojami dėl pernelyg didžiulio antsvorio už kurį reikia kaltinti itin sunkias baterijas. Tuo tarpu štai šis „E30“ sveria vos 1340 kilogramų maždaug 100 kilogramų daugiau negu modelis su vidaus degimo varikliu.
Projekto autorius nenorėdamas sugadinti „E30“ valdymo savybių, į kabrioletą sumontavo ne patį didžiausią kiekį akumuliatorių, kurie idealiomis sąlygomis leidžia nuvažiuoti maždaug 160 - 180 kilometrų. Tai nėra itin daug, bet atsižvelgiant į automobilio paskirtį – pakankamai, jog projekto autorius galėtų nuvažiuoti iki lenktynių trasos ir sugrįžti į šiltus namus.
Daugiau apie projekto eigą sužinosite pažiūrėję autoriaus sukurtus vaizdo įrašus.