Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galingų variklių niekada nebus per daug, ar ne? Atrodo, kad „BMW“ kompanijos inžinieriai galvoja taip pat. Vienas didžiausių „Premium“ segmento automobilių gamintojų pristatė atnaujintas 518d ir 520d modelių versijas. 
Vizualiai automobiliai išliko tokie patys. „BMW“ specialistai daugiausiai pakeitimų atliko po variklio dangčiu, o tiksliau - variklio valdymo kompiuteryje. Nuo šiol į 518d ir 520d modelius montuojami dyzeliniai motorai bus galingesni ir ekonomiškesni. Valio!
518d versija bus komplektuojama su 2 litrų, keturių cilindrų dyzeliniu motoru, kuris išvystys 150 arklio galių ir 360 Nm sukimo momentą. Tai yra maždaug 6 arklio galiomis daugiau negu anksčiau.
Tuo tarpu 520d bus komplektuojamas taip pat su 2 litrų, keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvystys net 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Tai yra 6 arklio galiomis ir 20 Nm daugiau.
Pasak kompanijos atstovų, naujoji programinė įranga leido įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti 0,2 sekundės, o vidutinių kuro sąnaudų rodikliai sumažėjo 0,4 litro iki 4.7–4.3 l/100 km.

Galingų variklių niekada nebus per daug, ar ne? Atrodo, kad „BMW“ kompanijos inžinieriai galvoja taip pat. Vienas didžiausių „Premium“ segmento automobilių gamintojų pristatė atnaujintas 518d ir 520d modelių versijas. 
Vizualiai automobiliai išliko tokie patys. „BMW“ specialistai daugiausiai pakeitimų atliko po variklio dangčiu, o tiksliau - variklio valdymo kompiuteryje. Nuo šiol į 518d ir 520d modelius montuojami dyzeliniai motorai bus galingesni ir ekonomiškesni. Valio!
518d versija bus komplektuojama su 2 litrų, keturių cilindrų dyzeliniu motoru, kuris išvystys 150 arklio galių ir 360 Nm sukimo momentą. Tai yra maždaug 6 arklio galiomis daugiau negu anksčiau.
Tuo tarpu 520d bus komplektuojamas taip pat su 2 litrų, keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvystys net 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Tai yra 6 arklio galiomis ir 20 Nm daugiau.
Pasak kompanijos atstovų, naujoji programinė įranga leido įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti 0,2 sekundės, o vidutinių kuro sąnaudų rodikliai sumažėjo 0,4 litro iki 4.7–4.3 l/100 km.

REKLAMA
Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų