Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis BMW markės gerbėjų sutiks, kad vienas gražiausių devinto dešimtmečio automobilių buvo 5 serijos sedanas (E28). Ryklio pravardę Lietuvoje gavęs sedanas - tiesiog atrodo nepriekaištingai.
Sportiškiausia ryklio versija buvo pristatyta 1984 metais ir pakeitė prieš tai gamintą BMW M535i (E12). Tačiau senąjį modelį pakeitęs automobilis turėjo ne tik galingesnį variklį, bet ir žymiai daugiau skirtumų palyginus su standartiniu modeliu.
Išvaizdos pakeitimus matote patys, tačiau BMW M divizijos specialistai sumontavo ZF firmos pavarų dėžę, Recaro sportines sėdynes, riboto praslydimo diferencialą ir 221 arklio galią išvystantį benzininį variklį.
Jeigu vis dar dvejojate ar įsigyti šią mašiną - kuo greičiau atsiverskite skelbimų portalą, nes ateityje šių automobilių kainos kils aukštyn. Žemiau esantis vaizdo klipas turėtų padėti apsispręsti.
Daugelis BMW markės gerbėjų sutiks, kad vienas gražiausių devinto dešimtmečio automobilių buvo 5 serijos sedanas (E28). Ryklio pravardę Lietuvoje gavęs sedanas - tiesiog atrodo nepriekaištingai.
Sportiškiausia ryklio versija buvo pristatyta 1984 metais ir pakeitė prieš tai gamintą BMW M535i (E12). Tačiau senąjį modelį pakeitęs automobilis turėjo ne tik galingesnį variklį, bet ir žymiai daugiau skirtumų palyginus su standartiniu modeliu.
Išvaizdos pakeitimus matote patys, tačiau BMW M divizijos specialistai sumontavo ZF firmos pavarų dėžę, Recaro sportines sėdynes, riboto praslydimo diferencialą ir 221 arklio galią išvystantį benzininį variklį.
Jeigu vis dar dvejojate ar įsigyti šią mašiną - kuo greičiau atsiverskite skelbimų portalą, nes ateityje šių automobilių kainos kils aukštyn. Žemiau esantis vaizdo klipas turėtų padėti apsispręsti.