
„Mūsų komanda turėjo nemažai streso, nes pirmosios kvalifikacijos starte nutrūko akceleratoriaus trosas, todėl net nepajudėjau į trasą. Bet šią problemą išsprendus kitkas susiklostė tikrai neprastai – visus vėlesnius važiavimus, įskaitant ir pagrindinį finalą, pavyko laimėti. Ypač malonu, kad Torūnės trasa yra parankesnė važiuojantiems priekine ašimi varoma technika, finale buvau vienintelis su galu varomu automobiliu. Artimiausias mano varžovas K. Fricsons su BMW net nepateko į finalą“, – pasakojo K. Samsonas.
Per itin trumpą laiką perprasti Torūnės trasos specifiką – greitą asfaltinę žiedo dalį ir klampią žvyrinę atkarpą – bei išspręsti savus techninius rebusus (pirmosios treniruotės metu subyrėjo pusašio šarnyrinė jungtis – „granata“) teko „Open RX / Super Cars“ klasėje startavusiems lietuviams.
Kvalifikacijoje klaipėdietis Paulius Pleskovas niekaip negalėjo atsivežti geresnio rezultato nei su „Volksawgen Polo“ startavęs Marcin Gagacki, todėl finale startavo tik iš trečiosios vietos. Tačiau lemiame važiavime vienas Lenkijos čempionato lyderių pats „perdegė“, padarė falšstartą, todėl pagal ralio kroso taisykles „Joker“ ratą privalėjo įveikti du kartus. Tai atvėrė Pauliui kelią į trečią pergalę.
Antrąją vietą „Open RX / Super Cars“ klasėje užėmė dar vienas mūsiųškis lenktynininkas Šarūnas Glikas, Torūnėje finišavęs trečias.



