Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Mūsų verslininkams ir valdžios šventoms karvėms yra ko,(o ir reikėtu),pasimokyti,kaip tvarkytis.Smaugdami savo gyventojus nori pakelti ekonomiką..Nereikėtu išradinėti dviračio,o tiesiog imti ir pasimokyti iš protingai mąstančių žmonių.Paėmei kokios gerai besitvarkančios valstybės modelį-ir pritaikai ,kas geriausia, sau,atmetus tai,kas žalinga.Bet pas mus svarbu savo kišenės turinys,visi žino šį nemalonų charakterio bruožą,o jis veda į niekur.Žuvis genda nuo galvos...
tiesiog ten daugiau galvojama ir daroma visų piliečių ir valstybės labui,o ne kemšama į savo kišenę
Atsiprasau, bet Estijoje nera ne tik keliu ir automobiliu mokesciu.
Estjoje nera pelno mokescio imonems!

taciau valdzia kazkokiu buudu susirenka daugiau mokesciu, negu Lietuvoje.

Ir dar vienas dalykas-visai estai nera pasipute. Tiesiog jie yra kukluus ir santuuruus. O kai kalba angliskai, ju akcentas panasus i zemaiciu. manu, estu mastymas ir tartis irgi panasi i zemaiciu.
Atsiprasau, bet Estijoje nera ne tik keliu ir automobiliu mokesciu.
Estjoje nera pelno mokescio imonems!

taciau valdzia kazkokiu buudu susirenka daugiau mokesciu, negu Lietuvoje.

Ir dar vienas dalykas-visai estai nera pasipute. Tiesiog jie yra kukluus ir santuuruus. O kai kalba angliskai, ju akcentas panasus i zemaiciu. manu, estu mastymas ir tartis irgi panasi i zemaiciu.
tokie tušti straipsniai.
...tegul važiuoja mūsų vyriausieji mudakai-lochai pasimokyti iš estų, gal už pamokas kaimynai brangiai neims. O tai mūsų ''Dūbai'' visai čia nuvadovaus
"The Economist ir Balsas.lt"

Komiska :D zodis i zodi isvertet economisto straipsni ir dar kazkaip idedat save tarp autoriu :) Idomu ar esat susitare su The Economist del ju straipsniu vertimo?
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų