Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne veltui juoda spalva tituluojama visų spalvų karalienė. Sodrios juodos spalvos automobiliai atrodo ne tik žavingai, tačiau ši spalva suteikia jiems ir šiokio tokio paslaptingumo. Henris Fordas gaminant „T" modelį, visus juos dažė tik juodos spalvos, pateisindamas savo sprendimą tais pačiais argumentais. O štai kaip nuostabiai išryškėja šio juodo „BMW E28" kėbulo linijos auksinio dangaus fone.
Dar prieš 18 mėnesių, Railis Steiras, turėjo trečios kartos „VW Jetta" su VR6 varikliu, kuri jam be galo patiko. Tačiau po kurio laiko, aistra automobiliui dingo ir jis žinojo, kad tai ne jam skirtas automobilis. Pardavinėjant „VW", jis netikėtai susipažino su tobulu automobiliu, tai 1986 metų, „BMW 535i". Pamatęs automobilį pardavimų portale, vaikinas nedelsiant nuvyko apžiūrėti mašinos. Ir jo akys atsivėrė plačiau nei plačiai, kai išvydo juodut juodutėlį, be jokių korozijos pėdsakų ir entuziasto prižiūrėtą „BMW E28" modelį. Argi gali būti kas nors geriau?
Tačiau tuo metu „Jetta" vis dar stovėjo prie jo namų ir laukė pirkėjo. Tiek mama, tiek žmona aiškino vyrui, kad naujas automobilis galit būti tik tada, kai bus parduotas senasis. Logiška, nes tada atsirastų pinigų naujo automobilio įsigijimui. Railiui nusišypsojo sėkmė, ta pačią dieną, kai jis įsimylėjo„E28". Jis pardavė kitam entuziastui savo „Jetta". Taigi ta pačią diena, kai iš jo kiemo išvažiavo „Jetta VR6" į jį atvyko „BMW".
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog Railio automobilis yra labai paprastas, tačiau atidžiau pasižiūrėjus išryškėja didelis dėmesys automobilio akcentams ir detalems. Prie kėbulo atlikti keli darbai : Išplatintos ratų arkos ir juodesne už juodą spalva nudažytas kėbulas. Railis Steiras šį savo „BMW" nudažė specialia juoda spalva, turinčia ypatingą pigmentų mišinį. O nupoliruotos chromo apdailos, išryškina automobilio juodumą ir kėbulo linijas. Prie šios apdailos puikiai atrodo vairuotojo pusės galinio vaizdo veidrodėlis, kuris buvo pasiskolintas iš „BMW E12" modelio. Railis puikiai padirbėjo perdarydamas mašinos buferius, dabar jie atrodo geriau nei standartiniai (JAV rinkai skirti) bamperiai ir juos vaikinas vadina „California Bumper". Tai tarsi Europos ir JAV rinkai skirtų buferių sukryžminimas.
Po išplatintomis arkomis „apsigyveno" 16 colių aukščio, klasikiniai „BBS RS" ratlankiai (10 colių pločio priekyje ir 11.5 gale). Tokį ratų plotį pavyko išgauti sumontuojant specialias „Rotiform" firmos ratų palanges. Vidinis „BBS" „voratinklis" nudažytas „Ivory White" spalva, o išorinė palangė tikrąją ta žodžio prasme išblizginta iki tobulumo. Toks ratų derinys suteikia stilingo 80-ųjų sedano įvaizdį. Šis „BMW" gali pasigirti ir koiloveriais, papildomais stabilizatoriais, poliuretaniniais pakabos elementais. Kas suteikia ne tik stilingą mašinos stovėseną, bet ir geresnes valdymo savybes.
Viduje automobilis toliau tęsia savo stiliaus detalumą. Rudi durelių apmušimai, atnaujinta standartinė priekinė panelė nedaro nieko kito, kaip tik visiems įrodinėja tobulą, klasikinį, 80-ųjų dizainą. Automobilio sėdynės sportinės, elektra reguliuojamos, rudos odos, įdėtos iš kito „E28" modelio. Tačiau pastebimiausi patobulinimai viduje yra visur gerai atrodantis medinis „Nardi" vairas ir medinė, tačiau nupoliruota pavarų perjungimo svirtis iš „E12" modelio.
Variklis vis dar laukia eilės Railio modifikacijų sąraše. Vaikinas turi daug minčių šiam automobiliu. Jis su tėvu kartu yra įgyvendinęs ne vieną projektą. Šis „BMW" taip pat judviejų darbo vaisus (neskaitant perdažymo darbų). Tačiau šis automobilis yra tikras iššūkis norint padaryt kažką unikalaus, kadangi sudarkyti tokio automobilio dizainą yra tikra šventvagystė. Vaikinas prisipažįsta, kad iš ties daug suko galvą kol pavyko pasiekti tokį automobilio pavidalą.
*šaltinis - „StanceWorks"
Ne veltui juoda spalva tituluojama visų spalvų karalienė. Sodrios juodos spalvos automobiliai atrodo ne tik žavingai, tačiau ši spalva suteikia jiems ir šiokio tokio paslaptingumo. Henris Fordas gaminant „T" modelį, visus juos dažė tik juodos spalvos, pateisindamas savo sprendimą tais pačiais argumentais. O štai kaip nuostabiai išryškėja šio juodo „BMW E28" kėbulo linijos auksinio dangaus fone.
Dar prieš 18 mėnesių, Railis Steiras, turėjo trečios kartos „VW Jetta" su VR6 varikliu, kuri jam be galo patiko. Tačiau po kurio laiko, aistra automobiliui dingo ir jis žinojo, kad tai ne jam skirtas automobilis. Pardavinėjant „VW", jis netikėtai susipažino su tobulu automobiliu, tai 1986 metų, „BMW 535i". Pamatęs automobilį pardavimų portale, vaikinas nedelsiant nuvyko apžiūrėti mašinos. Ir jo akys atsivėrė plačiau nei plačiai, kai išvydo juodut juodutėlį, be jokių korozijos pėdsakų ir entuziasto prižiūrėtą „BMW E28" modelį. Argi gali būti kas nors geriau?
Tačiau tuo metu „Jetta" vis dar stovėjo prie jo namų ir laukė pirkėjo. Tiek mama, tiek žmona aiškino vyrui, kad naujas automobilis galit būti tik tada, kai bus parduotas senasis. Logiška, nes tada atsirastų pinigų naujo automobilio įsigijimui. Railiui nusišypsojo sėkmė, ta pačią dieną, kai jis įsimylėjo„E28". Jis pardavė kitam entuziastui savo „Jetta". Taigi ta pačią diena, kai iš jo kiemo išvažiavo „Jetta VR6" į jį atvyko „BMW".
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog Railio automobilis yra labai paprastas, tačiau atidžiau pasižiūrėjus išryškėja didelis dėmesys automobilio akcentams ir detalems. Prie kėbulo atlikti keli darbai : Išplatintos ratų arkos ir juodesne už juodą spalva nudažytas kėbulas. Railis Steiras šį savo „BMW" nudažė specialia juoda spalva, turinčia ypatingą pigmentų mišinį. O nupoliruotos chromo apdailos, išryškina automobilio juodumą ir kėbulo linijas. Prie šios apdailos puikiai atrodo vairuotojo pusės galinio vaizdo veidrodėlis, kuris buvo pasiskolintas iš „BMW E12" modelio. Railis puikiai padirbėjo perdarydamas mašinos buferius, dabar jie atrodo geriau nei standartiniai (JAV rinkai skirti) bamperiai ir juos vaikinas vadina „California Bumper". Tai tarsi Europos ir JAV rinkai skirtų buferių sukryžminimas.
Po išplatintomis arkomis „apsigyveno" 16 colių aukščio, klasikiniai „BBS RS" ratlankiai (10 colių pločio priekyje ir 11.5 gale). Tokį ratų plotį pavyko išgauti sumontuojant specialias „Rotiform" firmos ratų palanges. Vidinis „BBS" „voratinklis" nudažytas „Ivory White" spalva, o išorinė palangė tikrąją ta žodžio prasme išblizginta iki tobulumo. Toks ratų derinys suteikia stilingo 80-ųjų sedano įvaizdį. Šis „BMW" gali pasigirti ir koiloveriais, papildomais stabilizatoriais, poliuretaniniais pakabos elementais. Kas suteikia ne tik stilingą mašinos stovėseną, bet ir geresnes valdymo savybes.
Viduje automobilis toliau tęsia savo stiliaus detalumą. Rudi durelių apmušimai, atnaujinta standartinė priekinė panelė nedaro nieko kito, kaip tik visiems įrodinėja tobulą, klasikinį, 80-ųjų dizainą. Automobilio sėdynės sportinės, elektra reguliuojamos, rudos odos, įdėtos iš kito „E28" modelio. Tačiau pastebimiausi patobulinimai viduje yra visur gerai atrodantis medinis „Nardi" vairas ir medinė, tačiau nupoliruota pavarų perjungimo svirtis iš „E12" modelio.
Variklis vis dar laukia eilės Railio modifikacijų sąraše. Vaikinas turi daug minčių šiam automobiliu. Jis su tėvu kartu yra įgyvendinęs ne vieną projektą. Šis „BMW" taip pat judviejų darbo vaisus (neskaitant perdažymo darbų). Tačiau šis automobilis yra tikras iššūkis norint padaryt kažką unikalaus, kadangi sudarkyti tokio automobilio dizainą yra tikra šventvagystė. Vaikinas prisipažįsta, kad iš ties daug suko galvą kol pavyko pasiekti tokį automobilio pavidalą.
*šaltinis - „StanceWorks"