• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei milijonas darbuotojų visoje Anglijoje galės džiaugtis padidėjusiu darbo užmokesčiu nuo spalio mėnesio įsigaliojus naujam nacionalinio minimalaus darbo užmokesčio (NMDU) tarifui.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo pat Leiboristų partijos vadovavimo pradžios, o jie valdžion įžengė 1997–aisiais, minimalus darbo užmokestis  Didžiojoje Britanijoje nuolat didėjo. Šiais metais jis taip pat kilo.

REKLAMA

Nuo šių metų spalio 1 d. minimali alga Didžiojoje Britanijoje didinama 7 pensais, t. y. iki 5,80 svarų už valandą 22 metų ir daugiau turintiems asmenims, procentinė išraiška – 1,2 proc. Asmenys, sulaukę 18–21 metų gaus po 4,83 svaro už darbo valandą vietoje 4,77 svarų (didėja 1,3 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

 Dirbantys 16–17 metų – po 3,57 svarus už valandą, vietoje 3,53 svaro (didėja of 1,1 proc.).

Pasak anglų spaudos, Anglijos Ministras Pirmininkas Gordonas Braunas  šią savaitę vykusioje Leiboristų partijos konferencijoje pažadėjo, kad minimali alga Anglijoje bus didinama kasmet dar mažiausiai penkis metus iš eilės, pridurdamas, kad per minėtą laikotarpį ji padidės net 0,60 proc. nuo buvusiojo lygio.

Tiesa, prieš keletą metų Leiboristų partija iš minėtųjų amžiaus grupių nuolat išskirdavo 16–mečius bei 17–mečius, kadangi buvo manoma, jog atlyginimas šioje amžiaus grupėje daugelį paauglių paskatins mesti mokslus vardan darbo, kuris pinigų prasme sukelia didesnę nepriklausomybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų