Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Labai opi problema, lauksime sprendimo kuris palengvintų šių vairuotojų darbą. Ačiū p. Viktorui
Džiugu kad ir būdamas europarlamentaru V. Uspaskich rūpinasi darbo žmonėmis, jis pirmas kuris tokiu lygiu prabilo apie vairuotojų problemas
Turiu daug pažįstamų, kurie dirba tlimųjų reisų vairuotojais. Iš pasakojimų susidariau nuomonę, kad iš tikro daug nesklandumų yra jų darbe. Viena jei tai vyktų namie, visai kas kitą europos šalyse, tad jiems labai reikia užtarimo ir dėmėsio. Ačiū DP pirmininkui V. Uspaskich už dėmėsį vairuotojams
Manau kad iškelta problema tikrai bus išgirsta ir bus daromi žingsniai į jai spręsti. Ačiū V. Uspaskich už keliamas problemas ir ieškojimą būdų kaip jas spręsti
Na situacija yra tikrai nekokia, nes tokį darbą dirbantys žmonės dirba be poilsio, o dažnai ir be jokių garantijų, kad bus sumokėta už darbą. Tokie darbuotojai greit praranda norą stengtis ne tik dėl savo gerovės, bet dažnai praranda šeimą dėl nuolatinio streso, įtampos,nuovargio, nepasitenkinimo esama padėtimi.Tiesiog vergai ant ratų ir nieks jų varganų problemų neišgirs, jei patys nesivienys ir nebus reikiamų įstatymų.
Vis isgirstam kad fura nuleke nuo kelio... o gi del ko? nes jiems truksta poilsio, miego.. Palaikau Uspaskich
Vairuotojai šiuo metu tikrai yra rizikos grupė, kaip savo sveikatos taip ir mūsų visų saugumo atžvilgiu. Sunkesni laikai verčia juos dirbti dažnai be atostogų ir švenčių. Verčia darbdaviai. Bet tik pailsėjęs žmogus gali saugiai vairuoti. Tai liečia mus visus. Šaunu, kad pagaliau atkreiptas į tai žvilgsnis. Kurdami sistemas ir įstatymas dažnai atitrukstama nuo elementaraus žemiško gyvenimo
100% uz . sita problema yra ne tik Lietuvos o ir visos europos sajungos .. nezinian kokie idio..tai parase naujas AETRI taisykles del 2 dienu "atstojaus" ir t.t. Na pasakykite jus man kaip uzdirbti pinigus masinos savininkui jeigu masina daugiau stovi negu vaziuoja !!!!!!!!!! na pasakykite juk cia pilnas bankrotas transporto imonems. Todel ir privesrsti esa savininkai varyti ir varyti ir varyti. Visi makliavoja saibas cia nera variantu. bet juk reikia kazka padaryti kad butu viskas civilizuota. nes siais klaikais tokios kainos nuciulptos kad net isivaizduoti sunku O dar tas transporto stovejimas ??
Palaikau V. Uspaskich nuomone. Taip pat dar noriu akcentuoti viena problema, kuri yra manau tikrai aktuali visiems vairuotojams. Darbdavys nedraudzia krovinio, kadangi draudimui reikia daug moketi, nustato francize kuo didesne, kad butu galima kuo daugiau uzkabinti moketi vairuotojui, jeigu atsitiks kokia nelaime ar beda. Jeigu tu vezi naujas masinas ir bekraunant tu padarysi ibrezima 1 cm, is tavo atlyginimo bus atskaiciuota nemaza suma, nes tu padarei zala, ir sitas ivykis nedraustas, nors ir tu esi nekaltas nes autovezis kuriuo tu vezi masinas nera naujas, sistema pakrovimo masinu sena ir kartais stringa. Butent cia ir esme yra, kad kroviniai nera draudziami kaip priklauso ir visos zalos atskaiciuojamos is vairuotojo prakaitu uzdirbtu pinigu.Gerb V. Uspaskich linkiu geru darbu ir tikimes jusu demesio, sprendziant sias problemas
Užsakovai spaudžia Vežėjų kompanijas, o direktoriai spaudžia vairuotojus, dar pridėkim kiekvienos šalies skirtingus reikalavimus štai ir problema. O kad ja išspręsti reikia mažu mažiausiai kalbėti su vairuotojais dėl problemų sprendimų. Viktoras gerą temą palietė.
V. Uspaskich EP kalbėjo apie Lietuvos vairuotojų problemas