• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šalies moksleiviai nepritaria Seimo ketinimams į radijo ir televizijos eterį grąžinti silpnųjų alkoholinių gėrimų reklamą.

Savo poziciją Lietuvos mokinių parlamentas (LMP) išdėstė ketvirtadienį Seimo valdybai, Seimo darbo grupei, nagrinėjančiai alkoholio reklamos kontrolės klausimą bei Seimo Sveikatos apsaugos komitetui įteiktame rašte, pranešė LMP.

REKLAMA
REKLAMA

Šalies moksleivių atstovai taip pat teigė susirūpinę dėl galimos darbo grupėje dirbančių alkoholio pramonininkų įtakos minėto siūlymo pateikimui.

REKLAMA

„Suinteresuotų asmenų įtraukimas į anksčiau minėtą grupę neabejotinai turėjo įtakos jos darbo rezultatams ir pastarasis siūlymas tai tik įrodo. Esame giliai įsitikinę, kad darbo grupė turi rūpintis ne alkoholio pramonės verslininkų patiriamais nuostoliais nutraukus alkoholio reklamą, bet žala visuomenei, kuri sukeliama skatinant ją vartoti alkoholinius gėrimus“, - teigė laikinai LMP pirmininko pareigas einantis Mažvydas Šileika.

REKLAMA
REKLAMA

LMP siūlo drausti alkoholinių gėrimų reklamą radijuje, televizijoje ir spaudoje bet kuriuo paros metu, tačiau nedrausti rodyti alkoholį gaminančių įmonių logotipų per masinius renginius ar sporto varžybas.

Seimo valdybos sudarytos darbo grupės siūlymą nuo 2012 metų uždrausti alkoholio reklamą visose visuomenės informavimo priemonėse, o iki tol leisti nestipraus alkoholio alaus ir natūralios fermentacijos vyno reklamos transliacijas Seimas svarstys ketvirtadienį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pataisomis siūloma iki 2012 metų alkoholio reklamą drausti per televiziją ir radiją nuo 6 val. iki 23 val., tačiau toks draudimas nebūtų taikomas alui iki 5,5 proc. stiprumo ir natūralios fermentacijos alkoholiniams gėrimams iki 13 proc. stiprumo.

REKLAMA

Silpno - iki 13 proc. ir natūralios fermentacijos alkoholio gamintojų arba prekybininkų pavadinimus ar jų prekių ženklus siūloma leisti ant profesionalių sportininkų sportinės aprangos, avalynės ar kitų sporto gaminių ar sporto atributikos sporto renginių metu.

Lietuvoje nuo šių metų sausio 1 dienos įsigaliojo daug visuomenės diskusijų sukėlusi Seimo priimta alkoholio įstatymo pataisa, pagal kurią šalyje draudžiama bet kokia silpnųjų alkoholinių gėrimų reklama televizijoje ir radijuje nuo 6 iki 23 valandos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų