Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Aš taip pat pasipiktinusi nereagavimu į pagrįstus argumentus dėl negalėjimo sportuoti! Trūksta atjautimo Atsiprašau ,mokėti nedirbant nesmagu
Europos vartotoju teises sako ka kita,sutarties pratesimas turi buti aiskus su kliento patvirtinimu,o ne automatiskai prasitese, tai jau apgaule .Skaitykite Euuropos vartotoju teise
Greiciausia tokiu budu siekiama islaikyt esamus ir,be abejo,pritraukt nauju klientu. Tuoj suverciama kalte klientui - reikia skaityt sutarti! Taip,reikia. O,ar ne pareiga,pardavejui,zodziu paaiskint visus niuansus?
Nieko nuostabaus.....ta pati situacija Mezon....ir aš pakliuvau į jų pinkles...nors telefonu informavau, kad nebepratęsiu sutarties, bet jiems mat reikia raštiško pranešimo.....tai tik apsunkina klientą...bet jiems dzin.....juk pinigai svarbiau už viską..
Nu ne visi čia tokie išprusę, todėl pasirašant sutartį klientai atskirai turėtų būti perspėti apie sutarties ypatumus, šiuo atveju apie automatinį pratęsimą. Dėl to liežuvis niekam nenudziutu, bet įtariu, kad taip daroma specialiai. Ieško durniu. Ir randa.
Aš suprantu sutartis, kai bankiniai įsipareigojimai, elektros, dujų tiekimas, ryšio paslaugose, jeigu prie plano imamas telefonas pvz ir už jį reikia dalimis susimokėti. Visur kitur sutartys tik pasipinigavimui. Kaip sporto klube štai. Sumoki už mėnesį ir lankai tą mėnesį, jei nesumoki ir nelankai. Viskas paprasta, ar ne taip? Bet ne, daro sutartis metams, paskui automatiškai tęsia tol, kol nesiims klientas vargti su prašymų rašymu ir t.t. Čia dėl biznio tvarka tokia įvesta ir klientas paverčiamas priklausomu vergu. Tai neteisinga iš principo, iš esnės. Aš taip manau.
Jei normaliai,turėtų atsiųst priminimą,jei nesiunčia,tai pasipinigavimas iš klientų.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų