Antradienį, balandžio 22 d., klientė pasiskundė „Tatsuya West Ryde“ restoranu, esančiu Sidnėjaus šiaurės vakaruose, po to, kai savo katsudon salotose aptiko žmogaus rankos dydžio negyvą graužiką.
Radinys salotose šokiravo
Ji paviešino ne vieną pašiurpinusią nuotrauką „Google“ atsiliepime – joje matyti žiurkė, suvyniota į salotų lapus ir padėta ant servetėlės. Moteris teigė, kad spėjo suvalgyti pusę salotų, kol suprato, ką iš tikrųjų valgo, rašoma unilad.com.
„Tai visiškai šlykštu ir nepriimtina. Dar labiau šokiravo tai, kad restoranas ir toliau aptarnavo kitus klientus, nors turėjo nedelsiant užsidaryti“, – rašė ji „9News“.
„Viena žvaigždutė yra labai dosnus įvertinimas“, – pridūrė ji ir nurodė, kad visi, kurie tuo metu buvo restorane, iš karto atsistojo ir išėjo.
Incidentą kaip „nepriimtiną ir atgrasantį“ apibūdino ir kitas klientas, sėdėjęs netoliese.
Tuo metu kartu su nukentėjusiąja buvusi draugė taip pat paliko atsiliepimą: „Šis restoranas nevertas nė vienos žvaigždutės, turint omenyje, kas šiandien įvyko.“
„Mano nėščia draugė ir aš valgėme dienos pietus ir jos salotose buvo negyva žiurkė – visiškai paslėpta po salotomis“, – rašė ji.
Moteriai artimas vyras, Danielis Kimas, prisistatęs kaip jos sutuoktinis, taip pat pasisakė: „Mano žmonos salotose buvo žiurkė. Tai tiesiog pasibjaurėtina.“
Restorano atsakymas
Atsakydamas į kilusį pasipiktinimą, restoranas paskelbė atsiprašymą:
„Nuoširdžiai atsiprašome dėl šio įvykio. Incidentas kilo dėl vienos pristatytos salotų dėžutės, kurios kilmę šiuo metu tiriame kartu su tiekėju ir vietinėmis maisto priežiūros institucijomis. Imamės visų reikiamų priemonių, kad tokie atvejai daugiau nepasikartotų. Dėkojame už jūsų supratingumą.“
Kitame pareiškime, pateiktame naujienų portalui, restorano savininkas teigė, kad situacija yra tiriama, apie ją pranešta atsakingoms institucijoms, o restoranas laikinai uždarytas nuodugniam valymui.
„Aptarnavimo metu įvyko netikėtas ir itin rimtas incidentas, kuris atskleidė mūsų vidaus procesų trūkumus. Iš pagarbos nukentėjusiems asmenims nesileisime į išsamias detales, tačiau visiškai pripažįstame, kad incidentas įvyko mūsų restorane ir galėjo sukelti didelį nerimą klientams bei visai bendruomenei.
Nepaisant pasirodančių gandų ar komentarų internete, mūsų pozicija yra aiški – tai įvyko mūsų restorane, ir mes prisiimame visą atsakomybę.
Nesiekiame ieškoti kaltų ar ginčytis dėl to, kas teisus ar ne. Mūsų prioritetas – nedelsiant imtis visų būtinų pakeitimų ir prevencinių veiksmų, kad tai daugiau nepasikartotų. Šį klausimą vertiname labai rimtai“, – sakė jis.
Restoranas taip pat pranešė, kad į pagalbą pasitelkė kenkėjų kontrolės specialistus, pradėjo vidinį auditą, įvedė karantiną ir ėmėsi papildomų higienos priemonių.:
„Pripažįstame, kad vien atsiprašymo neužtenka. Mūsų pareiga – veikti ryžtingai, gerinti standartus ir atkurti bendruomenės pasitikėjimą.
Būtent tai ir esame įsipareigoję daryti – sąžiningai, skaidriai ir siekdami ilgalaikių pokyčių. Nuoširdžiai atsiprašome nukentėjusios klientės ir visų, kuriuos šis įvykis paveikė.
„Tatsuya“ restorane taikome aukštus standartus. Kai jų nesilaikoma – tai vertiname itin rimtai ir dedame pastangas, kad viskas pasikeistų į geresnę pusę.“
Tuo metu Ryde miesto taryba patvirtino, kad po gauto skundo atliko restorano patikrinimą ir pradėjo imtis veiksmų.
„Visi restorano darbuotojai turės dalyvauti papildomuose maisto saugos mokymuose“, – nurodoma tarybos pranešime.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!