Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ličio akumuliatoriai?? Kiek gi šita auto kainuos? Iš aukso ją gaminti pigiau..
Na pasidomėjau - apie 100.000lt.
Gerokai per daug triukšmo, žinant kad Mitsubishi nauja gamykla sugebės gaminti akumuliatorius 2000 automobilių per metus..
Bendra ekologinė įtaka pasauliui bus mažesnė nei elektra ar popierius sunaudoti šio daikto reklaminei kompanijai ;)
Pas Tamstą tik garsios frazės ir nėra jokių įrodymų. Taip sutinku, važiuoti, pabrėžiu važiuoti keturiais ratais nenaudojant energijos neįmanoma. Bet šis automobilis mažiausiai du kartus naudoja pirminių energijos šaltinių, nei panašus benzininis automobilis. Kita vertus elektros gamyba pasaulyje diversifikuota ir nepriklauso nuo naftos kainų. Be to nėra lokalaus (gatvinio) teršimo, kai dūmai su visais NOX ir CO pučaimi tau tiesiai į nosį. Dėl baterijų pasakėte visišką ....... Baterijos niekada neterš gamtos, nes Li per daug brangus, kad jį kas išmestų. Ši baterija visada bus grąžinama, nes jų gamintojai brangiai už jas mokės.
Nežiūrint menamos ekologijos, fain mašiniuks.
Tikiuos atsiras hibridinė versija, su mažu teršiančiu varikliu :)
Keista, jog vadina jį galimu pirmuoju masinės gamybos elektromobiliu. Juk jau yra tas pats indų Tata.
Juokinga, pažerk daugiau tokių logikos "perliukų"
KAD čia japoniškas TATA Nano
Dujos, atomas irgi ta pati tarša.. Be to reikia įskaičiuoti elektros gamybos ir perdavimo nuostolius. Keista, kad tai 'pamirštama' paminėt kai pristatomi mobiliai. O akumuliarorių gamybos ir utilizavimo išlaidos? Atsiprašau, bet juk tai tas pats brudas tik gražiame įpakavime.. :( pirk, pirk naują, būsi atseit ekologiškas
kokia nafta? elektrą daugiausiai gamina atominės elektrinės ir dujomis kūrenamos, o dar hidroelektrinės, vėjo ir t.t. Nafta sudaro pakankamai mažą dalį. O beto elektros variklių nuostoliai mažesni nei vidaus degimo.
ir deja teršia, nes elektros energijai pagamint naudojama nafta, būtų malonu, kad neklaidintumėt vartotojų.
Čia, kaip supratau, ir rinkodariniai komentarai...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų