Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    Jeigu vykdoma socialinė intefgracija, tai galėtų būti ir dalykinė integracija. Mokytojai blaškosi po visas sritis, o galėtų užimti savo mokomuosius dalykus: tiksliųjų mokslų (matematika, fizika, chemija), kalbų (lietuvių, rusų, anglų). Universitetas per mažai dėmesio skiria dalykinėms kompetencijoms. Kiekvienam mokytojui galėtų leisti vykdyti kelių dalykų programas. O šito labai reikia mažakomplektėse mokyklose. Gal tuomet ir invalidukų būtų mažiau. Vaikų gyvenimas neturi būti nukreiptas į gatves, transporto priemones. Jie turi ruošti pamokas.
                    
    
   
  
  
  
  
  
 
Mokinių skaičius vis mažėja