REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
Klientų akys užkliuvo už „Lietuvos pašto“ darbuotojos marškinėlių (TV3 koliažas) (nuotr. Fotodiena.lt)

Vos viena klaida – ir internete gali išgarsėti greičiau nei padarius gerą darbą. Tuo įsitikinti galėtų ir Lietuvos pašto darbuotoja, tapusi interneto sensacija. Tik nežinia, tai lėmė neatidi klaida ar nesusivokimas. Šia nuotrauka socialiniuose tinkluose pasidalino šimtai vartotojų ir jau greitai į tai sureagavo ir Lietuvos pašto vadovai.

4

Vos viena klaida – ir internete gali išgarsėti greičiau nei padarius gerą darbą. Tuo įsitikinti galėtų ir Lietuvos pašto darbuotoja, tapusi interneto sensacija. Tik nežinia, tai lėmė neatidi klaida ar nesusivokimas. Šia nuotrauka socialiniuose tinkluose pasidalino šimtai vartotojų ir jau greitai į tai sureagavo ir Lietuvos pašto vadovai.

REKLAMA

Visgi, kol vieni piktinosi ir rašė apie nepagarbą, kiti čia neįžvelgė jokio kriminalo. Esą, reikėtų daugiau lietuviams juoktis iš tokių pokštų.

Ir vėl ne vietoje

Viešųjų ryšių specialistas Arijus Katauskas tikina, kad Lietuvos pašto komunikacija vis prasilenkia su realybe. Jo teigimu, toks įvaizdis galėtų būti suprantamas tarptautinėje įmonėje, kurios deklaruojamos panašios vertybės su tokiu turiniu, bet tik ne „Lietuvos paštui“.

„Dar visai neseniai nuskambėdavo atvejai, kad kai kuriuose skyriuose neįmanoma atsiskaityti banko kortele, dabar dar vienas skandaliukas. Akivaizdu, kad su komunikacija jie viduje nesusitvarko. Tai rodo tikrai ne žemą kultūrinį suvokimą ir savimonę.

REKLAMA
REKLAMA

Sunku ką nors ir pasakyti, be to, kad taip tikrai neturi būti. Net jeigu kažkam tai atrodė juokingas pokštas, žinia transliuojama aiškiai netinkama“, - sakė A. Katauskas.

REKLAMA

Jo teigimu, šiai įmonei kuo skubiau reikėtų tvarkytis, kad daugiau tokių panašių dalykų nebūtų.

Pokštu nelaiko ir įmonė

Įmonės „Lietuvos paštas“ Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė portalui tv3.lt patvirtino, kad nustatyta, nuotraukoje matoma darbuotoja ir su pasikalbėta.

„Nenorėčiau įvardyti, kokiame mieste užfiksuotas šis kadras, kadangi darbuotoja ir taip jautriai sureagavo į šią situaciją. Norime manyti ir tikėti, kad čia – žmogiška klaida. Pasikalbėjome dar kartą su ja apie aprangos reikalavimus, priminėme taisykles. Šis pavyzdys – niekaip nesuderinamas su mūsų įmonės įvaizdžiu.

REKLAMA
REKLAMA

Visi darbuotojai, bendraujantys su klientais, privalo atrodyti tvarkingai ir dalykiškai. Penktadienio išimtis, kuomet galima darbe būti apsirengus laisvesnio, laisvalaikio stiliaus drabužiais, negalioja personalui, dirbančiui su klientais“, - tikino V. Budrienė.

Ji tvirtino, kad tai rimta klaida ir net nesinori įsivaizduoti, kaip galėjo sureaguoti klientai iš užsienio, pamatę tokį vaizdą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų