Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Geda delfiui vakar buvo du straipsniai ta tema siryt viskas isimta
Kaip technikos departamentas virto verslu...

„Atskyrimo“ istorija: 2005 metų viduryje aviakompanijos Technikos departamente dirbo 110 inžinierių ir aptarnavo jis tik aviakompaniją... 2008 metų pabaigoje AB „flyLAL Technics“ dirba apie 300 darbuotojų, šiuo metu dar apie 70 studentų mokomi bendrovės mokymo centre, kuriems yra mokomos mėnesinės stipendijos iš bendrovės lėšų, programoje „aviamechanikas.lt“. Technikos departamentas liko aviakompanijos sudėtyje iki 2007 metų vidurio, nes jos atskyrimas būtų buvęs skausmingas. Nauji darbuotojai (kurie neneša pajamų mažiausiai 2 metus), naujas inventorius (kurį naudojo aviakompanija) buvo perkamas dar 2005 metais įsteigtos bendrovės vardu, tačiau pajamų bendrovė negavo jokių iki pat 2007 metų. Visą inventorių AB „flyLAL Technics“ įsigijo iš aviakompanijos panašiai, kaip ir UAB „Baltic Ground Services“ už daug didesnę už balansinę ir rinkos vertę. Viso pirkta turto iš aviakompanijos: inventoriaus - 6,49 mln. Lt., pastatas - 19,3 mln. Lt (rinkos vertė, kurią pripažino bankas 12 mln. Lt.) 25,79 mln. Lt. Tokiu tikslu bankai finansavo tik dalį inventoriaus ir turto įsigijimo kainos. Jie pripažino apie 50 proc. vertės, už kurią pirko AB „flyLAL Technics“, ko pasėkoje už inventoriaus pirkimą liko daugiau nei 10 mln. lt skola, kuri buvo užskaitoma aviakompanijai nemokant visus 2007 ir 2008 metus už remonto paslaugas. AB „flyLAL Technics“ negaudama mokėjimų iš aviakompanijos išgyveno tik iš trečiųjų šalių gaunamų pajamų dėka. Tą supratęs tuo metu buvęs klientu „airBaltic“, 2008 pavasarį nutraukė sutartį su remonto bendrove, tikėdamiesi, kad ji irgi bankrutuos, kaip aviakompanija. Laimei, didelių pastangų ir asmeninių vadovų pažinčių dėka skubiai buvo surasti nauji klientai. Taigi darytina išvada, kad verslas buvo atskirtas labiau nei civilizuotai, turtas įsigytas sumokant realius pinigus didesnę nei rinkos kainą, visas iš kitų šalių gaunamas pelnas buvo "suvalgomas" aviakompanijos iki pat 2008.12.19.
ha ha, nesupratau, koks tai "nacionalinis vezejas", kuris nieko neturi, isskyrus nuostolius? Jei sis reikalas taupymo vajaus metu prasisuks, pazadu prisideti prie riausiu.
G.Žiemelis. Jis atmeta kaltinimus savininkams sąmoningai sužlugdžius bendrovę. „Kai kas nors žlugdo bendrovę, iš jos ima pinigus, o ne į ją deda“, - sako „flyLAL“ akcininkų atstovas...
.
o kas išskaidė įmonę į pelningus (pvz flyLAl technics ir panašias) UAB'us, o skolas paliko tik flyLAL'ui ?
.
Taigi gaus 200 mln. iš latvių. kokie tie akcininkai neapdairūs :D
Uz tai, kad profesionaliai, issamiai ir dalykiskai pateike sia zinia. Ne taip, kaip kiti portalai - tik nuotrupas su savo nesveikom interpretacijom, svarbiausia, kad primi. Saunuoliai, taip ir toliau.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų