REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauniečiams boikoto tarsi nebūta. Parduotuvės dirba įprastu tempu. O štai patys pirkėjai sako, kad trys dienos mažai ką pakeis. Taupyti reikia nuolat.

Kauniečiams boikoto tarsi nebūta. Parduotuvės dirba įprastu tempu. O štai patys pirkėjai sako, kad trys dienos mažai ką pakeis. Taupyti reikia nuolat.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalo tv3.lt redakciją pasiekė pasipiktinusio skaitytojo laiškas, kuriame teigia, kad situacija kitų miestų prekybos centruose yra kiek kitokia. Anot jo, daugelyje Lietuvos miestų gyventojai palaiko boikotą ir neina į prekybos centrus. 

REKLAMA

O štai Kaune veikia dvi didelės „Prisma" parduotuvės ir pirmąją boikoto dieną pardavėjai sako nepastebėję, kad pirkėjų būtų mažiau.

Sutapimas ar ne, tačiau didžiuosiuose prekybos centruose apstu nuolaidų. Prekybininkai ginasi – esą tai iš anksto suplanuotos akcijos.

Prekybininkai pripažįsta, kad prasidėjus boikotui, pirkėjų srautai pasikeitė, tačiau ne drastiškai.

REKLAMA
REKLAMA

Žmonės iš anksto apsipirko?

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė BNS sakė, jog didesnių pokyčių per pirmąją akcijos dieną nebuvo.

„Diena nesibaigusi. Pagal pirminius duomenis, mes nematome, kad pirkėjų skaičius būtų sumažėjęs, bet vertinti srauto pokyčius pirmą dieną sunku. Galėsime plačiau vertinti rytoj. Sumažėjimo ar padidėjimo nesimato. Bendras vaizdas toks, kaip visada“, - kalbėjo B.Čaikauskaitė.

Tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS sakė, kad Vilniuje keliose parduotuvėse antradienį buvo jaučiamas šiek tiek sumažėjęs pirkėjų srautas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Apibendrintų duomenų mes neturime. Aš skambinau į kelias Vilniaus parduotuves, tai ten žmonių mažiau nei įprastai. Tačiau vakar žmonių buvo daugiau nei įprastai. Pirmadienį apyvarta buvo 20 proc. didesnė nei įprastai. Galima spėti, kad žmonės iš anksto apsipirko“,- teigė D.Ryliškis.

Su „Rimi“ prekybos tinko atstovais antradienį BNS nepavyko susisiekti.

Dar neturi tikslių duomenų

Akcijos „Neikim į parduotuves 3 dienas“, kuri buvo sukurta socialiniame tinkle „Facebook“, iniciatorius Karolis Ramoškas teigė kol kas neturintis duomenų apie žmonių dalyvavimą akcijoje.

REKLAMA

„Kol kas neturėjau laiko prisėsti ir apibendrinti visos dienos. Gavau virš 4 tūkst. laiškų iš žmonių su nuotraukomis, vaizdo įrašais ir tikrai yra didelis susidomėjimas. Parduotuvėje pats tikrai nebuvau - visą dieną darbe, tad nieko nemačiau. Tikslas yra - atkreipti dėmesį tiek prekybininkų, tiek valdžios. Tikėjomės, kad komentarą pasakys ir prezidentė, bet ji to nepadarė“, - kalbėjo K.Ramoška.

Akcija „Neikim į parduotuves 3 dienas“ prasidėjo antradienį ir tęsis iki penktadienio. 65 tūkst. „Facebook“ vartotojų pareiškė, jog dalyvaus šioje akcijoje.

Statistikos departamentas teigia, kad maisto produktų kainų svyravimą lemia sezoniškumas, kuris yra stebimas kiekvieną pavasarį.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų