REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
24
„Airbus 321“ katastrofos vieta Egipte (nuotr. SCANPIX)

Žiniasklaidoje paviešinta nauja „Airbus A321“ „juodosios dėžės“ informacija. Prieš pat dingstant lėktuvui iš radarų girdimi „necharakteringi įprastam skrydžiui garsai“, rašoma rbc.ru.

24

Žiniasklaidoje paviešinta nauja „Airbus A321“ „juodosios dėžės“ informacija. Prieš pat dingstant lėktuvui iš radarų girdimi „necharakteringi įprastam skrydžiui garsai“, rašoma rbc.ru.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot „Interfaks“, remiantis pilotų ir dispečerių pokalbiu galima teigti kad „likus 4 minutėms iki lėktuvo dingimo iš radarų situacija išliko įprasta“. Agentūros pašnekovas taip pat patvirtino, kad pilotas neperdavė pavojaus signalo.

REKLAMA

„Iš ekipažo pokalbio su dispečeriais galime susidaryti įspūdį, kad likus 4 minutėms iki dingimo iš radarų lėktuvas skrido įprasta tvarka, ekipažas su dispečeriais kalbėjo įprastai, niekas nenurodo apie galimą gedimą orlaivyje, ekipažas apie juos taip pat nepranešė“, – pareiškė agentūros pašnekovas.

Jis taip pat pridūrė, kad prieš pat dingstant iš radarų pasigirdo „neįprasti skrydžiui garsai“, tačiau pilotai neperdavė pavojaus signalo ir tada. „Sprendžiant iš įrašo, neįprasta situacija lėktuve atsirado netikėtai ir atėmė žadą ekipažui“, – paaiškino jis.

REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau televizija „CBS“ pranešė, kad amerikiečių palydovas infraraudonųjų spindulių pagalba užfiksavo šilumos pliūpsnį virš Sinajaus pusiasalio „Airbus A321“ kritimo metu. Pagal vieną iš versijų, sprogimą nulėmė bomba, kitos – sprogo kuro bakas dėl įrangos gedimo. Pentagono šaltinis „ABC“ patvirtino, kad šilumos pliūpsnis buvo užfiksuotas, tačiau negalėjo užtikrinti, kad jis yra susijęs su šia katastrofa. Anot kalbinto valdininko, palydovas galėjo užfiksuoti šiose Sinajaus vietovėse vykusį karinį aktyvumą, lėktuvo susidūrimą su žeme, arba tai, kas galėjo su juo nutikti ore.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Egipto prezidentas atmetė IS „propagandinį“ pareiškimą dėl Rusijos lėktuvo katastrofos Sinajuje

Egipto prezidentas Abdul Fattahas al Sisi pavadino propaganda vienos džihadistų judėjimo „Islamo valstybė“ (IS) grupuotės pareiškimus, kad ji yra atsakinga už Rusijos keleivinio lėktuvo katastrofą Sinajaus pusiasalyje, antradienį pranešė Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC.

„Kai skelbiama propaganda, kad jis sudužo dėl ISIS, tai yra vienas iš būdų pakenkti stabilumui ir saugumui Egipte bei Egipto įvaizdžiui“, – A.F.al Sisi sakė BBC, vartodamas alternatyvų „Islamo valstybės“ akronimą.

REKLAMA

Vienas aukšto rango JAV žvalgybos pareigūnas anksčiau pareiškė, kad „mažai tikėtina“, jog IS yra susijusi su Rusijos bendrovės „Kogalymavia“ lėktuvo sudužimu šeštadienį Sinajaus pusiasalyje, per kurį žuvo visi 224 juo skridę žmonės.

„Patikėkite manimi, padėtis Sinajuje, juolab toje ribotoje teritorijoje, yra visiškai kontroliuojama, – sakė Egipto lyderis. – Visi, suinteresuoti šiuo reikalu, gali laisvai dalyvauti tyrime.“

Ekspertai sakė, kad lėktuvo nuolaužos ir aukų palaikai yra išsibarstę dideliame plote, o iš šio fakto galima daryti išvadą, kad laineris subyrėjo ore.

REKLAMA

Pirmadienį JAV nacionalinės žvalgybos direktorius Jamesas Clapperis pareiškė negalintis atmesti IS dalyvavimo šeštadienį įvykusioje katastrofoje, bet manantis, kad toks scenarijus „mažai tikėtinas“.

„Kol kas neturime jokių tiesioginių įrodymų apie kokį nors teroristų vaidmenį“, – sakė jis.

Anksčiau pirmadienį „Kogalymavia“ nurodė, kad lėktuvas sudužo dėl „išorinių“ veiksnių ir atmetė bet kokio techninio gedimo arba žmogaus klaidos galimybę.

Lėktuvo juodųjų dėžių, kurių informacija gali padėti išaiškinti to lemtingo reiso paslaptį, analizė turėtų prasidėti antradienį, sakė Egipto pareigūnai.

Analitikai neigė pareiškimus, kad tas laineris galėjo būti numuštas su IS susijusių grupuočių, veikiančių tame regione, kai skrido maždaug 9 km aukštyje, tačiau neatmetė galimybės, kad lėktuve buvo padėta bomba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų