E. Masiulis rašo, kad ką tik sulaukė krašto apsaugos ministro J. Oleko atsakymų į interpeliacijos klausimus dėl aplaidžiai vykdytos lėktuvo „An-2“ įgulos paieškos ir gelbėjimo operacijos. Taip pat Liberalų sąjūdžio pirmininkas pateikia ir savo išvadas iš Krašto apsaugos ministro atsakymų.
„Trumpa išvada iš ministro atsakymų: nelinkėčiau Lietuvai susidurti su rimtesniais iššūkiais, kai krašto apsaugos ministras save laiko tik statistu ir stebėtoju, bet ne lyderiu ar sprendimų priėmėju,“ – socialinio tinklo paskyroje rašo E. Masiulis.
Į interpeliacijos klausimą: „Kodėl Kodėl Jūs, būdamas tiesiogiai atsakingas už ministerijai pavaldžių institucijų veiksmus, neįsitraukėte į „An-2“ paieškos ir gelbėjimo operacijos koordinavimą?“, J. Olekas atsakė:
„Už vadovavimą paieškos ir gelbėjimo darbams Baltijos jūroje atsakingas Lietuvos kariuomenės Karinių jūrų pajėgų vadui tiesiogiai pavaldus Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras. Vykdant paieškos ir gelbėjimo operacijas būtinas preciziškumas ir patirtis, todėl šioms operacijoms turi vadovauti profesionalai. Politikams nedera kištis į tokių operacijų valdymą. Būtina laikytis vadinamosios pagalbos prašymo iš apačios procedūros. Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras turi sukaupęs daug panašių operacijų patirties. Nuo 2009 m. Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras profesionaliai vadovavo 162 paieškos ir gelbėjimo operacijoms Baltijos jūroje ir per tą laiką išgelbėjo daugiau kaip 500 žmonių, todėl nebuvo būtinumo tiesiogiai įsitraukti į orlaivio „An-2“ paieškos ir gelbėjimo operacijos koordinavimą. Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro profesionalumą vadovaujant operacijai viešai patvirtino ir kariuomenės vadas, neturėjęs kariams jokių didelių priekaištų dėl techninės operacijos dalies.“
Krašto pasaugos ministras rašte nepripažįsta savo kaltės, kad nesuvokė susidariusios situacijos svarbos, neįvertino paieškos ir gelbėjimo operacijos sudėtingumo, nekomunikavo nei su pilotų artimaisiais, nei su visuomene.