2011 m. Artėjantis alkoholinių gėrimų reklamos draudimas. Greiti, gerai koordinuoti, brangiai apmokami veiksmai, kad būtų spėta pakeisti įstatymą iki jam įsigaliojant. Argumentai geležiniai, net geopolitiniai. Draudimas atšaukiamas negrįžtamai.
2015 m. Artėja draudimo prekiauti alkoholiais gėrimais degalinėse įsigaliojimas. Socialdemokratai Juras Požėla, Andrius Palionis, Eduardas Šablinskas registruoja įstatymo pataisą, kuri nukeltų draudimą iki 2019 m.
Taip ir tęsiasi sąmoningi žaidimai, tampantys savotiška politikos formavimo tradicija. Seimo nariai nuolat siūlo įvairius sprendimus, kurie būtų priimami tam, kad nusiramintų niekaip nenurimstančios nevyriausybinės organizacijos, medikai ir mokslinikai ir, kad būtų galima pasiteisinti prieš visuomenę, kad alkoholio vartojimo klausimai šalyje sprendžiami.
Kuomet ateina sprendimo įsigaliojimo laikas, jis sutelktomis pastangomis atšaukiamas ar perkeliamas jo įsigaliojimo terminas. Tai sukuria nesibaigiančio darbo ir veiksmo įvaizdį, kai tuo tarpu iš to veiksmo yra tik labai daug viešų batalijų, kalbų ir kaltinimų verslo žlugdymu. O realių naudingų šalies ekonomikai ir socialiniai gerovei pokyčių nėra.
Panaši situacija kartojasi ir dabar. Degalinių operatoriams susirūpinus, kad jie praras savo pajamas iš prekybos alkoholiniais gėrimais, Seimo nariai labai geranoriškai ir įsijausdami į skriaudžiamo verslo padėti iš karto ėmėsi veiksmų. Buvo pateikti net skaičiai, kad degalinėse parduodama apie 2 proc.[i] visų alkoholinių gėrimų ir, kad uždraudus prekybą alkoholiu degalinėse labai išaugs nelegali prekyba alkoholiu, kuri esą ir dabar yra labai didelė.