(nuotr. Ildar Beliaev)
2018 metų sezoną pradėjo su nauju automobiliu
Pastaruosius kelis metus Dmitrijus į varžybas vykdavo su ne pirmos jaunystės, bet vis dar tvirtai atrodančia „Subaru Impreza“. Nuolatinės modifikacijos padėjo japoniškam sedanui išlikti konkurencingam, bet vieną dieną Dmitrijus priėmė sunkų sprendimą – atėjo metas konstruoti visiškai naują, aukščiausius reikalavimus atitinkančią mašiną, su kuria vaikinas galėtų toliau šluoti vieną pergalę po kitos.
Ne vienerius metus su „Subaru“ automobiliais draugavęs lenktynininkas, rinkdamasis naująjį bolidą, labai ilgai negalvojo ir dar kartą pasirinko japoniškos markės produktą. Tik šį kartą sedaną iškeitė į kupė – „Subaru BRZ“.
(nuotr. Ildar Beliaev)
Daugiau negu vienerius metus trukęs automobilio konstravimo procesas Dmitrijaus komandai pelnė labai malonų titulą. Dmitrijaus vairuojamas „Subaru BRZ“ pirmasis pasaulyje gavo keturių varančiųjų ratų pavarą ir turbininį „EJ“ serijos variklį.
„Nors šis faktas nėra itin reikšmingas, bet keturiais ratais varomo „BRZ“ projektą padėjo įgyvendinti vyrukai iš „
Samsonas Motorsport“. Būtent jų pagaminta pavarų dėžė slypi mano bolide“, – lietuviškos įmonės indelį pamini Dmitrijus.
Tradiciškai, milžinišką skirtingų detalių kiekį į vieną visumą padėjo sulipdyti specialistai iš „Scoobyclinic“, kurie jau daugelį metų rūpinosi Dmitrijaus vairuojamų „Subaru“ automobilių gerove.
Automobilio modifikacijų sąrašas:
- „Scoobyclinic Racing“ modifikuotas 2,5 litro darbinio tūrio variklis
- „Syvecs“ variklio valdymo kompiuteris
- Galia – 500 AG, sukimo momentas – 732 Nm
- „Samsonas Motorsport“ sekvencinė pavarų dėžė
- „Toyo R888R“ padangos
- „Forge“ tarpinis suslėgto oro aušintuvas ir radiatorius
- „Recaro“ sėdynės
- „PB“ stabdžių diskai (330 mm skersmens diskai) ir reguliuojamo aukščio bei kietumo amortizatoriai
- „Whiteline“ pakabos komponentai
- „Competition“ sankaba
- „Thermomet“ išmetimo sistema
Tapo čempionu
Šiemet lietuviškų šaknų turintis vaikinas didžiausią dėmesį skyrė dvejiems čempionatams: „Formula G“ ir „Barrel Sprint“. Tiek „Formula G“, tiek „Barrel Sprint“ primena kelių skirtingų autosporto disciplinų mišinį. Organizatorių paruoštose trasose reikia pademonstruoti tikslumą, greitą reakciją ir turėti automobilį, kuris norėtų slysti šonu arba akimirksniu pakeisti važiavimo trajektoriją.
„Barrel Sprint“ čempionate Dmitrijus buvo sunkiai įveikiamas. Iš šešių šiemet surengtų etapų Dmitrijus laimėjo tris. To pilnai užteko, jog jis sezono pabaigoje galėtų iškelti „Barrel Sprint“ nugalėtojo taurę.
Ne ką prasčiau vaikinui sekėsi ir „Formula G“ čempionate, kuriame po itin atkaklios kovos jis turėjo nusileisti savo varžovui ir sezono pabaigoje turėjo pasitenkinti vice-čempiono titulu. Vis dėlto, Dmitrijus pasirodymą šiame čempionate vertina teigiamai, nes pergalė penktame „Formula G“ etape jam atvėrė duris į patį svarbiausią metų renginį – „Gymkhana Grid“ varžybas Pietų Afrikoje.
Sezoną uždarė lenktyniaudamas su autosporto žvaigždėmis
Intensyvus ir daugybę jėgų pareikalavęs lenktynių sezonas pasiekė galutinį tašką. Dmitrijus kartu su savo komandos nariais pagaliau gali atsikvėpti ir, bent jau trumpam, pailsėti nuo svylančių padangų kvapo.
Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiemet Dmitrijus automobilių sporto sezoną uždarė iškilmingose „
Gymkhana Grid“ varžybose – veiksmo ir adrenalino kupinoje disciplinoje, kurioje netrūksta drifto ir drago elementų. Lenktynininkams – tai fizininis ir psichologinis išbandymas.
„Pirmą kartą gyvai pamačiau Kenui Blockui sukonstruotą „Hoonicorn V2“ – sunkiai suvokiamas, įspūdingas, pribloškiantis projektas, kuris paskatina fantaziją dirbti visu pajėgumu“, – įspūdžiais dalinasi Dmitrijus.
2018 metų sezono uždarymo šventė Dmitrijui nebuvo pati sklandžiausia. Nauja pakabos konfigūracija neleido greičiau ir sklandžiau prisitaikyti prie pasikeitusio automobilio elgesio. Be to, dėl itin aukštos oro temperatūros variklis demonstravo šiek tiek prastesnes dinamines charakteristikas. Vis dėlto, nepaisant šių nesklandumų, Dmitrijui pavyko „AWD“ automobilių klasėje užimti 5-ą vietą ir bendroje įskaitoje užimti 6-ą vietą iš 42-ių.
Šį kartą nugalėtojų pakylą okupavo dalyviai, kurie į varžybas atvyko su gerokai pajėgesne technika – automobiliais, kurie atitinka „WRX“ ir „WRC“ reglamentą, todėl nenuostabu, jog pirmąją vietą iškovojo Johanas Kristofferssonas, antrąją vietą – Petteris Solbergas, o trečią vietą pasiglemžė jauniausias šių varžybų dalyvis – Oliveris Solbergas.
Nepaisant kuklesnio pasirodymo Pietų Afrikoje įvykusiose varžybose, Dmitrijus gali džiaugtis net keliais pasiekimais. Šiuo metu jis yra tituluočiausias lenktynininkas „AWD“ automobilių klasėje, absoliučiu „Gymkhana Grid“ čempionu tapęs net keturis metus iš eilės.
GALERIJA
(nuotr. Ildar Beliaev)