Sėkmė niekada nebūna atsitiktinė.
Mes raginame žmones dirbti „open space“ („atvira erdvė“), nes tikime intuicija ir tuo, kad žmonės, būdami vienoje erdvėje, gali mokyti vienas kitą kažko naujo.
Geriausiai galvojasi, kai tu tiesiog kažkur eini.
Aš seku viską, kas kalbama kompanijoje. 90 proc. savo darbo laiko aš bendrauju su darbuotojais, kurie nėra tiesioginiai mano pavaldiniai, tai suteikia erdvės intuicijai, nes aš visada slankioju po ofisą.
Aš vertinu nuoseklumą ir discipliną.
Visos mano dienos yra tematinės. Pirmadienį spendžiu problemas, susijusias su valdymu. Antradienis paskirtas produktui, technikai ir dizainui. Trečiadienis – marketingui ir komunikacijoms. Ketvirtadienis – susitikimams su partneriais ir kūrėjais. Penktadienis – korporatyvinei kultūrai. Šeštadienis – laisva diena. Sekmadienis – strategijos kūrimui ir pokalbiams.
Mes norime kurti produktus, kurie leidžia žmonėms jaustis taip, tarsi jie turi supergalią.
Taip, mes naivūs. Bet tai galia, o ne silpnybė.
Mano tikslas slypi sunkaus supaprastinime. Aš tiesiog noriu sukurti produktą, kuris iš tiesų supaprastina žmonių tarpusavio bendravimą.
Padaryti kiekvieną detalę tobulą ir apriboti tobulų detalių kiekį.
Aš matau save geru redaktoriumi... Kai aš redaguoju technologijas, aš noriu pakeisti ir komandą, aš noriu pakeisti istoriją.
Aš manau, kad „Twitter“ toks unikalus, kad mes privalome išlikti nepriklausomi.
Viską, ką mes darome, mes darome tam, kad žmonės būtų atviresni, kūrybingesni, drąsesni.
Stipriausia savybė, kurią jūs galite savyje išvystyti kaip verslininkas, yra mokėjimas nesiremti sėkme, bet atpažinti sėkmingą situaciją.