• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgalaikėje perspektyvoje Lietuvoje kroviniai keliaus vandens keliais, taip atlaisvindami įprastus sausumos, mažindami oro taršą ir triukšmą, sako Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) valdybos pirmininkas Evaldas Tameliu.

Ilgalaikėje perspektyvoje Lietuvoje kroviniai keliaus vandens keliais, taip atlaisvindami įprastus sausumos, mažindami oro taršą ir triukšmą, sako Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) valdybos pirmininkas Evaldas Tameliu.

REKLAMA

Interviu „Kauno dienai“ jis pabrėžė, kad šią vasarą bus baigtas E41 kelio (Kaunas-Kuršių marios) projektas.

„Jis bus užbaigtas artimiausiu metu ir Lietuva vėl turės upių laivybai tinkantį kelią. Tai atveria visai kitokių galimybių: tiek toliau vystyti VVKD veiklą, tiek ir verslui, kuris Nemune galės patogiai verstis ne tik pramogine, bet ir krovinine laivyba. VVKD jau yra pritraukusi partnerių, kurie netrukus pradės Nemunu reguliariai gabenti krovinius“, – teigė E. Tamelis.

Pasak jo, Europos investicinis bankas Lietuvoje yra atlikęs krovininės laivybos studiją ir mato galimybių finansuoti elektrinių baržų įsigijimą; „Tai būtų didelis proveržis tiek ekonomikos, tiek ir aplinkosaugos srityje“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų