D. O‘Brienas patikino, kad 20 proc. keliami atlyginimai darbuotojams ir daugiau negu 20 proc. pilotams, nepakeis veiklos modelio ir neturės įtakos bilietų kaina. Jis skaičiuoja, kad vidutinė bilieto kaina siekia apie 27 eurus, tuo tarpu konkurento „Wizz Air“ – apie 40 Eur.
Svarbiausios naujienos – keliaujantiems. Šiais metais bus skelbiama 12 naujų krypčių. Šešios iš jų jau paskelbtos. Štai iš Vilniaus vasarą galima keliauti į Atėnus, Korfu, Kelną ir Niurembergą. Iš Kauno į Barseloną, Gironą, Burgasą.
Šiandien paskelbtos ir žiemos tvarkaraščio kryptys. Iš Vilniaus į Jordaniją, Veneciją, o iš Kauno į Boloniją, Milaną, Tel Avivą ir Pafosą. Nauji skrydžiai prasideda spalio pabaigoje. Bilietai jau parduodami tinklalapyje.
„Jie yra ne tik viena valanda arčiau nei Kanarų salos, bet ir gali pasiūlyti geras oro sąlygas“, - sako „Ryanair“ vyriausiasis komercinės veiklos vadovas. Paklaustas, kokios bus taikomos kainos šioms naujoms kryptims jis atsakė, kad jiems svarbiausia užpildyti lėktuvą. Tad kaina bus tokia, kokia pavyks užpildyti visas vietas.
Kol kas naujų skrydžių iš Palangos oro uosto neplanuojama ne anksčiau nei 2019 metų vidurys.
Šiuo metu taip pat siūloma speciali akcija perkant bilietus kelionėms iki gegužės pabaigos. Iki kovo 4 d., sekmadienio vidurnakčio bilietai bus pardavinėjami nuo 19,99 eurų.
Jis prideda, kad neseniai yra pasiūlyta naujovė. Jei klientas randa tokį patį pigesnį skrydį kitomis oro linijos, „Ryanair“ pasiūlo tokią pačią kainą bei primoka papildomai penkis eurus.
Paklaustas, ar ateityje galime tikėtis tiesioginių skrydžių ir į kitas šalis, pavyzdžiui Portugaliją, jis atsakė, kad visuomet yra skaičiuojama, ar apsimoka. Kol kas tokius skrydžius labiausiai apsimoka vykdyti tarp Vidurio ir Pietų Europos. Tačiau neatmetama, kad ateityje bus krypčių ir į įvairesnes šalis.
Didėjantys mokesčiai – išstums ar ne?
Kiek anksčiau šiais metais Vilniuje lankęsis „Wizz Air“ generalinis direktorius Jozsefas Varadis teigė, kad Vilniaus oro uostas nusprendė gerokai padidinti mokesčius – maždaug 20 proc., o tai gali sutrukdyti veiklos plėtojimui Lietuvoje.
„Ryanair“ vyriausiasis komercinės veiklos vadovas Davidas O’Brienas dabar pridėjo, kad tai žingsnis link nekonkurencingumo. Svarbiausia net ir kylant oro uosto mokesčiui išlikti konkurencingam kitų šalių kontekste.
Tuo tarpu Lietuvos oro uostų atstovė spaudai Indrė Baltrušaitienė teigė, kad su šia aviakompanija nuolat kalbama apie plėtrą ir šiandienos naujienos, naujų krypčių paskelbimas, yra įrodymas, jog didesni mokesčiai nėra kritinis rodiklis paveiksiąs bendradarbiavimą.
D. O‘Brienas neslepia, kad rizikų ir sumaišties gali sukelti „Brexit“.
„Brexit“ tikrai kelia rizikų, tačiau pati Didžiosios Britanijos vyriausybė dar net nieko nežino, kaip viskas baigsis“, - sako jis.
Šiuo metu „Ryanair“ turi 87 bazes 34 šalyse 1800 krypčių. 2 oro bazės yra ir Lietuvoje: Vilniuje ir Kaune.