Prenumeratoriai yra patrauklus būdas finansuoti šiandieninę veiklą būsimų įsipareigojimų sąskaita. Ne veltui finansinių sunkumų turinti „Diena Media News“ išsiuntinėjo Vilniaus įmonėms laiškus-pasiūlymus iki šių metų spalio 31 dienos užsiprenumeruoti dienraštį „Vilniaus diena“ 2010 metams už 164,47 litų be PVM.
Už šią kainą bendrovė žada ne tik visus metus pristatyti laikraštį prenumeratoriui, bet ir padovanoti „The Economist“ leidinį, firminį „Vilniaus dienos“ puodelį bei kavos. Be to, kiekvienam prenumeratoriui suteikiamas nemokamas reklamos plotas „Vilniaus dienos“ puslapiuose už 2 000 litų. Taigi reklamą laikraštyje „Diena Media News“ siūlo nusipirkti už 1/12 jos oficialios kainos, jau neskaitant laikraščio prenumeratos ir kitų dovanų.
Šis žingsnis kažkuo primena „Sky Europe“ avialinijų bandymą finansuoti veiklą krizės metu parduodant itin pigius bilietus vėlesniems skrydžiams.