Abiejų automobilių vidutinės degalų sąnaudos siekia 1,9-2,1 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija – nuo 43 iki 48 gramų kilometrui. Bendras „BMW X1 xDrive25e“ energijos suvartojimas yra nuo 13,8 iki 14,3 kWh 100 kilometrų, atitinkamai „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 13,7 iki 14,2 ikWh 100 kilometrų.
Išvysto daugiau nei 190 km/val. greitį
Automobiliuose naudojamą hibridinę pavaros sistemą sudaro 1,5 litro 3 cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija ir specialiai šiam modeliui sukurta elektrinė pavara, paimta iš BMW grupėje naudojamos modulinės sistemos „eDrive“.
Benzininis variklis išvysto didžiausią 92 kW/125 AG galią ir 220 Nm maksimalų sukimo momentą. Vidaus degimo variklio galia priekiniams ratams perduodama per 6 laipsnių „Steptronic“ transmisiją. Elektrinis variklis generuoja 70 kW/95 AG galią, kuri per nuolatinės pakopos transmisiją 165 Nm sukimo momentą perduoda galiniams ratams.
Bendra kiekvieno automobilio galia – 160 kW/220 AG, o pasiekiamas didžiausias sukimo momentas – 385 Nm. Naujasis „BMW X1 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sekundės, o „BMW X2 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 6,8 sekundės.
Didžiausias naujojo „BMW X1 xDrive25e“ greitis siekia 193 km/val., o naujasis „BMW X2 xDrive25e“ išvysto maksimalų 195 km/val. greitį
Įkrovimo trukmė nuo 3 iki 5 valandų
Abiejuose modeliuose montuojami 10 kWh talpos ličio jonų akumuliatoriai, kurie leidžia viena įkrova „BMW X1 xDrive25e“ įveikti nuo 55 iki 57 kilometrų, o „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 54 iki 57 kilometrų. Tuščius aukštos įtampos akumuliatorius iš įprasto buitinio tinklo galima visiškai įkrauti maždaug per penkias valandas. Naudojant buitinę greitesnio krovimo stotelę „BMW i Wallbox“, akumuliatoriai nuo 0 iki 100 proc. įkraunami per maždaug 3 val.
Šių modelių gamybos pradžia numatyta kovo mėnesį. Oficialaus BMW atstovo „Krasta Auto“ salonuose „BMW X1 xDrive25e“ kainuos nuo 47 990 Eur su PVM.