„Esame unikali organizacija – tokio dydžio profesinių organizacijų, besiremiančių fizinių asmenų partneryste, Lietuvoje daugiau nėra. Džiaugiamės, kad šiandien turime daugiau nei 600 narių, kurie vienaip ar kitaip prisideda prie asociacijos vystymosi bei stiprinimo. Svarbiausia LiMA vertybė – žmonės ir jų ryšiai, būtent tai lemia, kad gyvuojame jau dešimtmetį. Be šios stiprybės organizacija gyvuoti negalėtų – išblėsus narių tarpusavio ryšiams, LiMA išnyktų kaip dūmas“, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. Jo teigimu, asociacijos ateities planuose ir toliau numatomas veiklos stiprinimas, organizuojant ir atrandant naujas edukacijos ir marketingo specialistų tarpusavio bendravimo formas.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Pagal asociacijos įstatus, organizacijos valdyba renkama kas du metus, visuotinio narių susirinkimo metu. Į valdybą slaptu balsavimu renkami 7 nariai, o pirmininkas renkamas iš išrinktų valdybos narių. LiMA vienija 629 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančius žmones. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.