Internautai pasakytų, kad šios rankenėlės yra skirtos jūsų tėvams įsikibti, kai posūkį įveikiate 2 km/h greičiau nei jie norėtų. Kiti pajuokautų, kad taip įvairių baimių kamuojami keleiviai bando išlaikyti automobilį prispaustą prie asfalto. Aišku, įsikibti, kad išlaikytumėte savo stabilumą, jos tinka puikiai, bet tai nėra pagrindinė jų paskirtis.
Netikite? Šias rankenėles turi tikrai ne visi automobiliai. Savaime aišku, jų neturi kabrioletai, tačiau jas rasite ir ne visuose sportiniuose automobiliuose. Jų neturi ir „Audi TT“, ir „Ferrari 488 GTB“, ir „Lamborghini Aventador“, ir Alpine A110“, ir absoliuti dauguma kitų sportinių automobilių. Rankenėlių nerasite ir ant „Tesla Model S“ lubų! O juk šie automobiliai yra išties greiti ir patys kviečia posūkius įveikti greičiau.
Iš tiesų pagrindinė šių rankenėlių paskirtis yra pagalba įlipant ir išlipant iš automobilio. Galbūt jūs esate jaunas ir sveikas, todėl šias rankenėles tam naudojate retai, bet vyresni, žmonės su negalia, viršsvoriu ar dėl kitų priežasčių sunkiau judantys jas naudoja būtent tam. Žinoma, automobilių gamintojai jau seniai suvokė, kad žmonės rankenėles naudos ne pagal paskirtį, todėl šalia jų montuoja įvairius kabliukus ir kitus įtaisus, skirtus specialiai drabužiams pakabinti.
Tačiau, grįžtant prie sportinių automobilių, kodėl jie tokių rankenėlių neturi? Na, į juos patekti yra gerokai sunkiau, nes jie yra labai žemi, o durų angos dažnai būna mažesnės nei įprasta. Dar sunkiau patekti į rimtus superautomobilius, kurie dažnai turi labai plačius slenksčius, tačiau vis tiek neturi rankenėlių. Taip yra dėl poros priežasčių: gamintojas nenori, kad entuziastingai važinėdami ranką laikytumėte prie šoninės saugos pagalvės ir stiklo, ir stengiasi išsaugoti lygių salono paviršių eleganciją.
„Tesla Model S“ pirkėjai, beje, nėra tuo patenkinti ir dažnai patys montuoja rankenėles, kad galėtų lengviau išlipti iš automobilio. Kai kurie netgi teigia, kad jos gali suteikti saugumo, nes gali padėti apsaugoti galvą nuo smūgio į stiklą, kai automobilis praranda sukibimą su kelio danga.