• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį, sausio 2-ąją Dakaro dalyviams teko įveikti pirmąjį rimtą šių metų ralio maratono išbandymą – Chailio miesto apylinkėse suformuotą 334 kilometrų ilgio žiedinę trasą. „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, vengdami susidūrimo su bagiu įklimpo smėlyje ir prarado daug brangaus laiko, tačiau antroje greičio ruožo dalyje padidinę tempą užėmė 16-ąją vietą.

Sekmadienį, sausio 2-ąją Dakaro dalyviams teko įveikti pirmąjį rimtą šių metų ralio maratono išbandymą – Chailio miesto apylinkėse suformuotą 334 kilometrų ilgio žiedinę trasą. „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, vengdami susidūrimo su bagiu įklimpo smėlyje ir prarado daug brangaus laiko, tačiau antroje greičio ruožo dalyje padidinę tempą užėmė 16-ąją vietą.

REKLAMA

Diena ekipažui prasidėjo ne itin sėkmingai – netoli po starto įklimpę sportininkai bandydami išsikapstyti net ir su žiūrovų pagalba užtruko mažiausiai penkias minutes. Visgi painioje antrojoje greičio ruožo dalyje, kurioje klaidžiojo netgi tokie Dakaro veteranai, kaip Carlosas Sainzas, P. Fiuza tiksliau rodė kelią V. Žalai, o tai leido pastebimai pagerinti bendrą rezultatą.

Įklimpo po pavojingo incidento

Po finišo dalindamasis įspūdžiais V. Žala pasakojo, kokiomis aplinkybėmis įklimpo smėlyje. Anot lenktynininko, situacija buvo ganėtinai pavojinga – tik per plauką išvengė susidūrimo su „Century“ bagiu, kurio vairuotojas iš pradžių nenorėjo praleisti „Teltonika Racing“ ekipažo, o šiam visgi prisivijus ir pradedant lenkimą pradėjo staigiai stabdyti. Įveikdami griovį varžovų nekliudė tik per sprindį.

REKLAMA
REKLAMA

„Po staigaus sulėtėjimo užgeso variklis, o kadangi toje vietoje buvo šlapia – taip ir įstrigom. Vėliau sutikom panašios spalvos brolių Timo ir Tomo Coronelių bagį neutralizacijoje ir aš juos jau pradėjau auklėti, ko negalima daryti trasoje. Gerai, kad Paulo mane nuramino, kad tai buvo ne jie, todėl išsiskyrėm draugiškai“, – situacija nupasakojo sportininkas.

REKLAMA

V. Žala pripažino, kad ir jiems su P. Fiuza orientuojantis trasoje buvo iššūkių. Vieną atžymą po ilgoko klaidžiojimo, apskritai, nusprendė praleisti. Prieš juos važiavusių automobilių dykumoje paliktos vėžės leido suprasti – toje vietoje pasimetė ne vienas ekipažas. Pasirinktas racionaliausias sprendimas – 15 minučių bauda vietoje nežinia kiek galėjusių trukti tolimesnių paieškų.

Startuojant paskui greičiausius sunkvežimius ir naujosios T1+ klasės automobilius, anot lenktynininko, „X-Raid“ visureigis kentėjo labiau nei norėtųsi. Plačios ir gilios provėžos mažesnius ratus turinčiam automobiliui – tarsi grioviai. Gera žinia – per visą greičio ruožą prakirstas tik vienas ratas.

REKLAMA
REKLAMA

Lyderis neužleidžia pozicijos

Kvalifikacinio greičio ruožo laimėtojas Nasseras Al-Attiyah sekmadieniui pasirinko dešimtąją startinę poziciją. Ši strategija pasiteisino – sekdamas kitų dalyvių vėžėmis „Toyota Hilux“ vairuojantis lenktynininkas išvengė klaidų ir vėl buvo pats greičiausias. Kataro sportininkas 12 minučių aplenkė Sebastieną Loebą su BRX. V. Žala sekmadienį nuo lyderio atsiliko beveik 54 minutėmis.

Efektingai startavęs Stephane‘as Peterhanselis aplaužė savąjį „Audi RS Q e-tron“ ir prireikus rimto remonto ilgam įstrigo trasoje. Paklydimas antroje greičio ruožo dalyje nubraukė ir C. Sainzo galimybes kovoti dėl aukščiausių pozicijų.

Ilgą antrosios dienos greičio ruožą daugiausiai sudarė smėlynai. Įprastai tokia danga leidžia sportininkams važiuoti maksimaliu tempu, tačiau situaciją šiek tiek pakoregavo šeštadienio naktį iškritęs ir nemažus griovius trasoje išplovęs lietus. Pavojingiausios vietos papildomai buvo žymimos jau varžybų eigoje

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų