Sebastianas Vettelis tiesiog sužibėjo per Kanados GP etapą, finišavęs 5 vietoje, nors lenktynes pradėjo iš 18 pozicijos. Po lenktynių jis papasakojo apie dvikovas su N. Hulkenbergu bei F. Alonso, taip pat apie nesklandų sustojimą boksuose ir patobulintą „Ferrari“ jėgainę, rašo F-1.lt
- Ar jums patiko lenktynės?
- Taip. Lenktynės visuomet būna įdomios, kai startuoji iš paskutinių eilių. Bolidas elgėsi puikiai, greitis nuolat didėjo ir kai atsidurdavau tuščioje trasos dalyje, aš galėjau smarkiai mažinti atsilikimą nuo varžovų. Man labai norėjosi greičiau nuvažiuoti pirmuosius ratus, bet teko apsiginkluoti kantrybe pirmajame varžybų etape, kad vėliau galėčiau atakuoti konkurentus.
- Papasakokite apie incidentą su Nico?
- Man labai norėjosi pakovoti su kitu Nico – N. Rosbergu, bet šįkart to neišėjo. Kai dėl Nico Hulkenbergo, tai visas buvo sąžiningai. Aš turėjau greičio pranašumą ir išvažiavau į išorinę trajektoriją, nes jis užblokavo vidinę. Aš vėliau stabdžiau, bet sugebėjau be klaidų įveikti posūkį. Aš jau buvau priekyje, kai pamačiau, jog jis užblokavo stabdžius ir jį apsuko trasoje.
- Ką jūs manote apie patobulintą „Ferrari“ jėgainę? Ar jūs būtumėte sugebėję stoti į kovą su „Mercedes“ komanda, jei kvalifikacija būtų praėjusi be problemų?
- Mes niekada šito nesužinosime. Pas mus viskas veikė taip, kaip mes ir tikėjomės. Žinoma, kad nereikia laukti stebuklų, juk dar priešsezoninių testų metu atsilikimas buvo labai didelis, bet nuo to laiko mums pavyko jį smarkiai sumažinti – kai kuriose lenktynėse daugiau, kai kuriose – mažiau. Beje, tai labai nelengva. Be to, ir „Mercedes“ dirba labai protingi vaikinai, kurie taip pat siekia maksimalios pažangos. Jei norite sumažinti atsilikimą, jūs privarote progresuoti greičiausiai už visus, o tai daryti yra labai sunku. Bet mes esame teisingame kelyje ir darome viską, ką galime.
- Lenktynių pradžioje turėjote labai rimtą dvikovą su Fernando Alonso. Kas ten įvyko?
- Dabar aš suprantu, kad reikėjo veikti kur kas gudriau. Žinoma, Fernando neužleido nė vieno milimetro. Antruoju bandymu aš pasinaudojau tuo, jog geriau išvažiavau iš posūkio. Aš jam palikau nešvarią trasos dalį, todėl aš turėjau optimalesnę trajektoriją ir didesnį greitį išvažiuojant. O pirmą kartą aš bandžiau jį aplenkti išorine trajektorija, bet jis labai gerai gynėsi, o aš jį lengvai užkabinau priekiniu dešiniuoju ratu. Gerai, kad viskas buvo be pasekmių.
- Ar jūs turėjote problemų sustojimo boksuose metu?
- Truputį. Aš tiksliai nežinau, kas atsitiko ne taip, bet sustojimas buvo kiek lėtesnis nei įprasta. Atrodo, kad vėlavo keisti galinį ratą.
- Kiek daug jums teko taupyti degalus ir saugoti stabdžius?
- Visiems reikėjo taupyti degalus bei stabdžius, bet labai daug kas priklausė nuo to, kokią poziciją tu užėmei. Pirmoje varžybų dalyje aš važiavau gale, o aerodinaminis maišas bei DRS duoda jums kai kurį pranašumą ir leidžia pataupyti degalus. Bet kai tu lieki vienišas tuščioje trasos dalyje, situacija iš esmės keičiasi ir viskas priklauso nuo to, kokius tikslus tu pats sau keli.
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt