Trumpos distancijos lenktynėse dalyvavo ne tik įvairaus plauko lenktynininkai ir paprasti žmonės, bet ir visai neseniai Lietuvos vyrų krepšinio rinktinėje žaidęs Deividas Gailius, o su juo emocijomis dalijosi ir kiti dalyviai.
„Gerai jaučiamės, gerai sekasi. Viskas gerai. Svarbiausiai, kad šiandien nebūtų lietaus (šypsosi – aut. past.). Tokiose lenktynėse dalyvauju ne pirmą kartą“, – emocijomis dalinosi krepšininkas.
„Emocijos geros (juokiasi – aut. past.), geros mintys. Stengiamės, važiuojame. Bandome įvažiuoti į gerus kvalifikacijos laikus. Kasmet važiuoju. Net nežinau, neskaičiuoju. Jau daug metų čia lenktyniauju“, – kalbėjo viena iš „Drag‘o“ dalyvių Airida Beniušienė.
„Visai neblogai sekėsi. Pasigooglinau (ieškojimas informacijos „Google“ – aut. past.), kiek galima su šiuo „Jaguaru“ pasiekti, per kiek laiko nuvažiuoti. Pirmas greitis išėjo visai didelis, bet paskui buvo vis greičiau ir greičiau ir gavosi pagerinti savo laiką“, – kalbėjo gražų „Jaguarą“ vairavęs Matas Brazdeikis.
„Drag‘o“ dalyvių mašinos taip pat yra skirtingos. Kai kurie sportininkai, o gal ir mėgėjai nebūtinai tobulinasi savo mašinas, tačiau šiemet „Aurum 1006 km by Hankook“ „drag‘o“ lenktynėse yra dalyvių, kurie atsinaujino savo mašinas.
„Ši mašina dabar turi apie 600 arklio galių. Ši mašina nėra standartinė ir esame padarę daug visokių atnaujinimų – nuo metanolio įpurškimo sistemų, kuro siurblių keitimo ir iki chargerių keitimo ir viso kito. Manau, kad visi vienodai svarbūs, nes visi vienas be kito jie (atnaujinimai – aut. past.) tiesiog neveiktų“, – kalbėjo lenktynių dalyvis atvykęs Panevėžio Žydrūnas Kuodis.
„Čia yra paprasta stockinė mašina, su ja nieko nėra daryta. Mes, jaunimas, matuojame kilovatais – 405 kW. Arklio galių nežinau – reikėtų pasiaiškinti“, – apie savo „Jaguarą“ kalbėjo M. Brazdeikis.
„Čia yra automobilis, kurių yra ribotas kiekis leidimo – tai yra praeitų metų 2021 leidimo „Dodge Durango SRT Hellcat“. Iš viso pasaulyje yra išleista 3300 tokių automobilių, kadangi jis yra šiek tiek modifikuotas – tokių pasaulyje yra 10 ir ne daugiau.
Yra šiek tiek modifikuotas kuro padavimas ir vietoje gamyklinių 700 arklio galių, automobilis turi 900 arklio galių“, – kalbėjo įspūdingo dydžio ir retumo automobilio savininkas kalbėjo Egidijus Valiulis.
Jau šiek tiek žmonės minėjo savo tikslus – D. Gailius galvoja apie pergalę, kai kurie dalyviai tikisi smagiai praleisti laiką ir sudalyvauti.
E. Valiulis jau kalbėjo apie savo įspūdingo dydžio tiek ploto, tiek aukščio prasmėmis automobilį, tačiau paklaustas apie savo pranašumus, jo veidą ne kartą pralaužė šypsena.
„(Juokiasi – aut. past.) Iš esmės jau pranašumas yra tame, kad aš esu su tokiu automobiliu, kuris sveria 2,6 tonos, važiuoju it lygus su lygiais su praktiškai greičiausiais automobiliais. Čia jau yra pranašumas, kai atvažiuoji prie starto linijos, ir iš tavęs nieko nesitiki. Truputėlį iš žiūrovų simpatijas užsitarnauji tik dėl to, nes jis (automobilis – aut. past.) daro neįmanomus dalykus“, – kalbėjo „Drag‘o“ dalyvis E. Valiulis.
Trumpai grįžtant prie moterų – „Drag‘o“ lenktynėse jų dažnai nepamatysime, tačiau jau šių metų „Aurum 1006 km by Hankook“ „drag‘e“ matėme bent tris, o ateityje tikimasi, kad jų bus ir daugiau.
„Vyras lenktyniavo ir kartu ir aš pradėjau lenktyniauti, – apie savo karjeros pradžią lenktynėse kalbėjo A. Beniušienė. – Pavyko rasti kolegių – jau nemažai moterų važiuoja. Tikiuosi, kad ateityje dar daugiau važiuos.“
Kaip anksčiau A. Beniušienė minėjo, ji „Aurum 1006 km by Hankook“ „drag‘o“ lenktynėse lenktyniauja jau ne vienerius metus, o per šį laiką A. Beniušienė tapo tikru pavyzdžiu kitoms lenktynininkėms.
„Airida yra mano pavyzdys ir mano meilė“, – apie savo kolegę atsiliepė Donata Volbekienė.
Plačiau: reportaže naujienos pradžioje.