„Continental“ patobulino specialiai elektromobiliams sukurtas „Conti.eContact“ padangas ir jas pritaikė hibridiniams automobiliams. Padangos, kurių protektoriaus raštas buvo kuriamas rankiniu būdu, pasižymi pačiomis naujausiomis technologijomis ir yra pirmasis „Continental“ gaminys, įvertintas net dvejais aukščiausiais A lygio Europos Sąjungos padangų žymėjimais. Maksimaliu, A žymėjimu buvo įvertintas padangos sukibimas su šlapia kelio danga. Antrąjį maksimalų įvertinimą padangos pelnė dėl itin mažo pasipriešinimo riedėjimui.
17 ir 18 colių dydžio „Conti.eContact“ padangos buvo kuriamos tokiems automobiliams, kaip „Opel Ampera“, „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“ ir „Porsche Cayenne S Hybrid“. Tačiau jos skirtos ir kitiems lengviesiems bei SUV automobiliams su hibridine pavara. „Continental“ hibridinių automobilių padangos gaminamos Prancūzijos Sarreguemineso miesto gamykloje.
Iki 20 procentų mažesnis pasipriešinimas riedėjimui
Naujosios „Conti.eContact“ hibridinių automobilių padangos pasižymi net iki 20 procentų mažesniu, palyginti su įprastinėmis padangomis, pasipriešinimu riedėjimui. Tačiau jos turi tokias pačias puikias, kaip ir kitos „Continental“ padangos, savybes ant šlapios kelio dangos. Pasiekti tokių rezultatų leido gamybos metu taikytos pažangios kūrimo, padangos mišinio sudėties parinkimo ir gamybos padalinių technologijos.
Kalbant apie valdymą ir stabdymą ant sausos kelio dangos, padangos užtikrina tokį patį, kaip ir kitos „Continental“ lengvųjų automobilių padangos, aukštą saugumo lygį. Jos taip pat yra pažymėtos hibridiniams automobiliams ir elektromobiliams skirtų „Continental“ padangų „BlueEco“ logotipu. Be to, „Continental“ atlikti tyrimai atskleidė, kad hibridinių automobilių skaičius nuolatos auga, o jų dalis rinkoje 2020 metais gali siekti net 8 procentus.
Naujasis „Green Chili“ padangos mišinys
Padangos protektoriaus mišinys su silika papildomai turi naują „Continental“ specialistų sukurtą „Green Chili“ junginį. Jis užtikrina, kad „Conti.eContact“ padangų protektorius pasižymi mažesne nei įprastų padangų užpildo dalelių ir polimerų trintimi. O gamyboje naudojami specialūs priedai lemia dar geresnes valdymo savybes. Panaudoję naująjį mišinį, „Continental“ specialistai pasiekė žymiai mažesnį, nei įprastų padangų pasipriešinimą riedėjimui, bet išsaugojo tas pačias efektyvias valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.
Puikiai vandenį šalinančios lamelės
Važiuojant šlapia kelio danga, protektoriaus blokeliuose esančios ypatingos formos dvigubos lamelės sukuria specialų „valytuvo“ efektą, kuris efektyviai pašalina padangos kontakto su kelio danga vietoje esančią vandens plėvę. Ši „Continental“ padangos protektorių kūrėjų naujovė užtikrino itin saugų ir trumpą stabdymo kelią.
Be to, efektyvus vandens pašalinimas lemia puikų valdymą ant šlapios kelio dangos net ir važiuojant dideliu greičiu. O specialiai sukurtas naujas protektoriaus raštas, užtikrinantis trumpą stabdymą ant šlapios kelio dangos padėjo gauti aukščiausią Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimą.
Naujoji „AeroFlex“ technologija
Drauge su naujausiomis padangų rašto ir sudėties technologijomis buvo atnaujintos ir šoninės „Conti.eContact“ padangų sienelės. Padangos kūrėjai siekė sumažinti tiek aerodinaminį, tiek ir riedėjimo pasipriešinimą. Tai jiems pavyko pasiekti dėl patobulintos šoninės padangos sienelės aerodinamikos bei itin lanksčios ir lengvos technologijos.
Dėl to naujoji „Conti.eContact“ padanga, palyginti su įprastine, judėjimo ir amortizavimo metu praranda mažiau energijos. Be to, mažesnis padangos aerodinaminis pasipriešinimas vėjui dar labiau įtakojo mažesnes degalų sąnaudas.
Tylioji „ContiSilent“ technologija
Važiuojant tik elektros režimu hibridiniai automobiliai beveik neskleidžia jokio garso. Dėl to padangos keliamas triukšmas yra bene didžiausias skleidžiamas garsas, kurio neužgožia įprastinio vidaus degimo variklio darbas. Todėl naujoji „Conti.eContact“ padanga sukurta taip, kad į automobilio saloną perduotų kuo mažiau triukšmo.
Tą pasiekti leido naujoji „ContiSilent“ technologija. Padangos protektoriaus vidinėje pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis sumažina keliu riedančios padangos vibravimą. Dėl to mažiau vibracijų perduodama važiuoklei, o tai užtikrina mažesnį triukšmą automobilio salone.