Kalbas apie galimą M. Verstappeno perėjimą į kitą komandą šiuo metu kursto įvairios srovės ir komentarai. Vienas iš jų – paties „Red Bull“ komandos vadovo, kuris žiniasklaidos atstovams pareiškė, jog nesiruošia lenktynininko per prievartą laikyti komandoje, jeigu jis nuspręs palikti „Red Bull“, ir tai, panašu, tapo žibalu, skatinančiu įvairiausias teorijas.
Prestižinis automobilių sporto leidinys „Autosport“ svarsto, jog šiuo metu M. Verstappenas kruopščiai dėliojasi ateities karjeros galimybes, kurias skatina vidiniai „Red Bull“ komandos nesutarimai bei 2026-aisiais įsigaliosiantys nauji Formulės 1 reikalavimai, kurie, švelniai tariant, visas komandas sugrąžins į startines pozicijas, mat visiškai nauji varikliai gali būti „Red Bull“ sėkmės arba nelaimės garantas.
Britų leidinys tvirtina, jog tokioje padėtyje atsidūrę sportininkai labai dažnai ieško būdų kaip galėtų iš naujo įkrauti savo motyvaciją ir kaip gerą pavyzdį jie pateikia Lewisą Hamiltoną, kuris po daugybės metų „Mercedes“ ekipoje ryžosi persikelti į sunkiai nuspėjamą „Ferrari“.
L. Hamiltonui nusprendus pereiti į „Ferrari“, apie jo pamainą galvojanti „Mercedes“ akivaizdžiai žvalgosi į M. Verstappeną. Visgi, Toto Wolffas skrajojantį olandą bandė prisivilioti dar 2014 metais, tačiau tuomet negalėjo pasiūlyti vairuotojo sosto Formulės 1 bolide.
Vis dėlto, M. Verstappeno dėmesį gali patraukti ir kita ekipa, šiandien savo arsenale turintį milžinišką patirtį sukaupusį lenktynininką – Fernando Alonso.
Britų leidinys mano, jog „Aston Martin“ galėtų būti racionalus ir, netgi, logiškas pasirinkimas. Juolab „Aston Martin“ komandos savininkas turi daugiau negu pakankamai motyvacijos ir išteklių, jog į savo gretas pritrauktų geriausią šių laikų Formulės 1 lenktynininką.
„Aston Martin“ gali pasiūlyti kone idealias kontrakto sąlygas. Be to, komanda nedaro spaudimo propaguoti savo protežė, nes visiems ir taip aišku, jog antroji vieta „Aston Martin“ komandoje visada atiteks L. Strollui.
Didžiausia M. Verstappeno motyvacija pereiti į „Aston Martin“ – komandos partnerystė su variklių gamintoja „Honda“. M. Verstappenas jau yra dirbęs su „Honda“ inžinieriais ir puikiai žino jų darbo kultūrą ir virtuvę.
Ne ką mažiau didesnį įspūdį kelia „Aston Martin“ investicijos į visiškai naują gamyklą, stiprią techninę bazę ir tvirtus pagrindus, kurie leistų žaliai nudažytiems bolidams vėl siekti pergalių trasoje.
Nepriklausomai nuo to, kurioje komandoje M. Verstappenas nusės, tikėtina, jog turėtume būti pasirengę svarbioms M. Verstappeno naujienoms.