„LG Electronics“ (LG) atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lietuviai daugiausiai (62 proc. apklaustųjų) telefonu fotografuoja keliones, kraštovaizdį ir turizmo pramogas. Antru dažniausiai fotografuojamu objektu yra vaikai ir šeimos nariai (58 proc.). Įdomu tai, kad vos 9 proc. sakė darantys telefonu asmenukes.
LG tyrimas buvo atliktas Baltijos šalyse. Trijose valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – rezultatai labai panašūs, sakoma bendrovės pranešime.
Tarp penkių dažniausiai fotografuojamų objektų lietuviai įvardija keliones ir kraštovaizdžius (62 proc.), vaikus ir šeimos narius (58 proc.), įsimintinas akimirkas (48 proc.), augintinius (35 proc.) ir šventes (35 proc.). Lietuviai pirmauja pomėgiu fotografuoti išmaniaisiais telefonais tarp Baltijos šalių – tai sako darantys 89 proc. apklaustųjų. Latvijoje telefonu fotografuoja 77 proc., Estijoje – 68 proc. žmonių.
Fotografavimo telefonu įpročiai skiriasi ir pagal lytį. Lietuvoje vyrai dažniau nei moterys fotografuoja įsimintinas akimirkas (atitinkamai 53 ir 45 proc.), smagius įvykius (38 ir 23 proc.), šventes (42 ir 30 proc.). Vyrai ir moterys vienodai mėgsta fotografuoti vaikus bei šeimos narius (35 proc.), taip pat augintinius (35 proc.). Moterys daugiau nei vyrai linkusios fotografuoti kraštovaizdį ir keliones – atitinkamai 68 ir 61 proc.
Fotografavimo telefonu įpročius, anot LG, lemia gerokai ištobulėjusios kameros, kurios kokybiškai atkuria net ir judančius vaizdus. Kompanijos flagmanas LG G3 pirmasis rinkoje turi technologiją „Laser Auto Focus“, kuri lazerio spindulio pagalba apskaičiuoja atstumą tarp objekto ir kameros, taip tiksliai fokusuoja vaizdus, išgauna gerą nuotraukų kokybę net fotografuojat prasto apšvietimo sąlygomis.
Įdomu tai, kad populiarus pasaulyje asmenukių darymas nepatenka į dažniausiai fotografuojamų situacijų ar objektų penketuką Baltijos šalyse. Daugiausiai asmenukių daro latviai – tai sako darantys 10 proc. respondentų. Lietuviai kiek mažiau – 9 proc., tuo tarpu Estijoje asmenukes daro tik 6 proc. Asmenukės Lietuvoje, kaip ir Latvijoje populiaresnės tarp moterų – mūsų šalyje jas daro 12 proc. moterų ir tik 6 proc. vyrų, sakoma pranešime.