Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Karteliniai prekybos tinklai skatina savo pirkėjus sąmoningai prekintis pas konkurentus, KODĖL? Pvz. LIDL...
Va tau ir atsakymas is tu zmoniu, kuriems pasivaidenti televizijoj del reklamos nera aktualu. As netikiu, kad 9% galejo sumazeti alkoholio pardavimas. Ten kazkokio veikejo skaiciavimais, per diena neparduota 47.000 stipraus alkoholio buteliu ir virs 250.000 alaus buteliu/skardiniu. Kazkaip sunkiai suvokiami skaiciai, bet cia ne tame esme. Klausimas kam naudingos tokios reklamos pries pat rinkimus? Sekantis klausimas, jei ir realiai sumazejo pardavimas, tai kur dingo tie 9%? Tikrai nepirko, pirko kur nereikejo rodyti dokumento ar pirko kur nereikia kasos cekio (nelegaliai)? Ir pabaigai, jei didieji prekybos centrai tokie gerasirdziai ir nori isblaivinti tauta, tai gal tegul atsisako alkoholio prekybos visai? Tada nereikes dokumento prasyti, tauta liks "blaivesne", o smulkieji verslininkai vel suklestes alkoholio parduotuvelemis. Vieni pliusai..
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų