„Štai toks skundas buvo publikuotas vienoje iš „Facebook“ grupių.
„Baisu ir liūdna…. Tiesiog… Kyla apetitas... Pusryčiai VšĮ Kėdainių ligoninėje. Kiaušiniai ir tie nešvarūs…“
Žinoma, kad daugelis valgė, valgo ir valgys virtus kiaušinius, bet juos bent prieš verdant nuplauna. Antra – neluptų ir tuo labiau nešvarių kiaušinių į bendrą lėkštę su duona ir majonezu neįdėčiau net kiaulei.
Gėda VšĮ Kėdainių ligoninei“, – rašė savo tinklalapyje Riebus Katinas.
Skundą pateikti galima administracijai
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su VšĮ Kėdainių ligonine paaiškėjo, kad apie nutikusią situaciją jie sužinojo ne iš paciento.
„Į tą dieną skyriuje budėjusius darbuotojus dėl incidento pacientas nesikreipė ir darbuotojų neinformavo. Į administraciją taip pat nebuvo kreiptasi.
Tiesioginių nusiskundimų nei žodžiu, nei raštu iš paciento, kaip ir minėjome, nebuvo“, – sakė ligoninės direktorė Ramunė Kabošienė.
Pasiteiravus, kaip galėjo susiklostyti tokia nemaloni situacija, kad pacientei buvo patiekti purvini kiaušiniai, atsakydama į klausimą direktorė minėjo, kad į šį klausimą galėtų atsakyti paslaugos teikėjas UAB „Sveikos mitybos partneris“.
Esant nusiskundimams dėl maisto ar paslaugų kokybės, direktorė priduria, kad pateikti skundą pacientai visuomet gali ligoninės administracijoje.
Apžvalgos autorius: Riebus Katinas
na, taip, įdomus pas juos suvokimas -
tiek ir apie "sveiką mitybą",
Tiek ir - apie "partnerystę". :D