Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Saulėtą paskutinį sausio šeštadienį Ignalinoje įvyko žiemos ralio taurės pirmasis etapas – trys dešimtys dalyvių stojo prie starto linijos. „Alfa Romeo Winter Rally Cup“ sportininkams iš viso teko įveikti 172 kilometrus, iš kurių 50 sudarė greičio ruožai. Išskirtinumas tiek dalyviams, tiek žiūrovams buvo paskutiniai greičio ruožai, kurie vyko tamsoje.
Ignalinos apylinkėse nuaidėjęs ralio etapas žiūrovus bei dalyvius lepino itin žiemiškomis sąlygomis – gausiai susirinkę ralio gerbėjai kalbėjo, kad jau buvo pasiilgę tokio tikro ir balto žiemos ralio. Visą dieną švietusi saulė ir vakarop prasidėjusi pūga leido patirti tikrą žiemos ralio dvasią.
Sportininkai taip pat pasakojo, kad trasos buvo sudėtingos ir techniškos, o tiesiųjų beveik nebuvo, todėl teko važiuoti itin tiksliai ir atsargiai. Ant kelio buvęs įšalas leido važiuoti greitai ir naudotis padangose esančių dyglių sukuriamu sukibimu.
„Labai norime pasidžiaugti žiūrovais, kurie buvo supratingi, sąmoningi. Laikėsi visų saugumo reikalavimų, o tai yra didelė ralio dalis. Aš pats važiavau trasoje ir jaučiau labai gerą atmosferą“, – kalbėjo vienas iš ralio organizatorių
Aurimas Eidžiūnas.
Žiemos ralis – išskirtinis ir sudėtingas
Bendroje įskaitoje nugalėjo ir žiemos ralio nugalėtojo karūna išsaugojo
Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi. Sportininkas dar prieš startą minėjo, jog žiemos raliai yra jam bene mėgstamiausi, o paskutinį kartą žiemą Lietuvoje vykusiame ralyje 2017 metais, laimėjo taip pat D. Butvilas.
„Laimėti žiemos ralį visada yra superinis jausmas. Važiavimas žiemą yra išskirtinis ir ypatingai sudėtingas. Džiaugiuosi, kad šiandien mes greičiau prisitaikėm prie sąlygų nei kiti, nes manau tokia ta pagrindinė užduotis – suprasti koks sukibimas trasoje“, – po finišo kalbėjo Dominykas Butvilas.
Sportininkas pasakojo, kad labai geras jausmas sugrįžti į žiemos ralio trasas, o gausiai susirinkę žiūrovai ir gerbėjai šį finišą padarė tik dar labiau įsimintinu. Kalbėdamas apie greičio ruožus ir tai, kad sportinių kilometrų buvo vos 50, lenktynininkas neslėpė, kad ilgesni greičio ruožai būtų buvę dar įdomesni, bet ir šie buvo pakankamai sudėtingi ir įdomūs.
Kaip ralio išskirtinumą D. Butvilas paminėjo ir važiavimą naktį, o tai, pasak jo, reikalauja ypatingo pasiruošimo: „Kalbėjome su Renatu, kad važiavimas naktį nesukėlė jokių sunkumų: turėjome labai gerus žibintus, gerą stenogramą. Man važiavimas naktį labai patiko, nes tai važiavimas visiškai iš stenogramos. Laukiau kiekvieno šturmano žodžio. Važiavimas naktį tai puikus susikalbėjimo ir stenogramos išbandymas.“
Antras bendroje įskaitoje liko
Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas, nuo lyderio atsilikdami 39,4 sekundės. Tarp pirmų dviejų ekipažų draugiška kova prasidėjo dar prieš ralį – paskutiniame praėjusių metų Lietuvos ralio čempionato etape finiše juos skyrė vos sekundės, tad prieš pirmąjį šių metų startą netilo kalbos kuris bus greitesnis. Sportininkai sakė, kad stipri konkurencija dalyvavimą ralyje padaro tik įdomesnį.
Treti bendroje įskaitoje liko
Martynas Samsonas su Edvinu Snitkumi. Šis ekipažas taip pat laimėjo 2WD klasėje – įprastai tarp lyderių su automobiliu keturiais varančiaisiais ratais važiuojantis ekipažas šiame ralyje persėdo į seniai ralyje matytą raudoną BMW. Antri 2WD įskaitoje finišavo
Justas Simaška su Titu Čapkausku – iki klasės lyderio jiems pritrūko 1 minutės ir 10 sekundžių. Treti tarp automobilių, varomų viena ašimi – Marius Žiūkelis su Steponu Kriaučiūnu.
Istorinių automobilių klasėje laimėjo Dovilas Čiutelė su Donatu Zvicevičiumi. Bene labiausiai žiūrovų akis traukusioje motobagių įskaitoje pirmi, savo varžovus aplenkę daugiau nei minute, atvažiavo latviai Artus Priednieks ir Janis Kirkovalds.
Šioje žiemos ralio taurėje dalyvių dar laukia du etapai: artimiausias numatytas vasario 19 dieną Kražiuose, trečias etapas – kovo penktą dieną Zarasuose.
„Balandžio 30 dieną ralis taip pat planuoja grįžti į Ignalinos ir Visagino apylinkes ir tai bus kaip generalinė repeticija prieš Lietuvos ralio čempionato pirmąjį etapą“, – užsiminė A. Eidžiūnas.
Saulėtą paskutinį sausio šeštadienį Ignalinoje įvyko žiemos ralio taurės pirmasis etapas – trys dešimtys dalyvių stojo prie starto linijos. „Alfa Romeo Winter Rally Cup“ sportininkams iš viso teko įveikti 172 kilometrus, iš kurių 50 sudarė greičio ruožai. Išskirtinumas tiek dalyviams, tiek žiūrovams buvo paskutiniai greičio ruožai, kurie vyko tamsoje.
Ignalinos apylinkėse nuaidėjęs ralio etapas žiūrovus bei dalyvius lepino itin žiemiškomis sąlygomis – gausiai susirinkę ralio gerbėjai kalbėjo, kad jau buvo pasiilgę tokio tikro ir balto žiemos ralio. Visą dieną švietusi saulė ir vakarop prasidėjusi pūga leido patirti tikrą žiemos ralio dvasią.
Sportininkai taip pat pasakojo, kad trasos buvo sudėtingos ir techniškos, o tiesiųjų beveik nebuvo, todėl teko važiuoti itin tiksliai ir atsargiai. Ant kelio buvęs įšalas leido važiuoti greitai ir naudotis padangose esančių dyglių sukuriamu sukibimu.
„Labai norime pasidžiaugti žiūrovais, kurie buvo supratingi, sąmoningi. Laikėsi visų saugumo reikalavimų, o tai yra didelė ralio dalis. Aš pats važiavau trasoje ir jaučiau labai gerą atmosferą“, – kalbėjo vienas iš ralio organizatorių
Aurimas Eidžiūnas.
Žiemos ralis – išskirtinis ir sudėtingas
Bendroje įskaitoje nugalėjo ir žiemos ralio nugalėtojo karūna išsaugojo
Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi. Sportininkas dar prieš startą minėjo, jog žiemos raliai yra jam bene mėgstamiausi, o paskutinį kartą žiemą Lietuvoje vykusiame ralyje 2017 metais, laimėjo taip pat D. Butvilas.
„Laimėti žiemos ralį visada yra superinis jausmas. Važiavimas žiemą yra išskirtinis ir ypatingai sudėtingas. Džiaugiuosi, kad šiandien mes greičiau prisitaikėm prie sąlygų nei kiti, nes manau tokia ta pagrindinė užduotis – suprasti koks sukibimas trasoje“, – po finišo kalbėjo Dominykas Butvilas.
Sportininkas pasakojo, kad labai geras jausmas sugrįžti į žiemos ralio trasas, o gausiai susirinkę žiūrovai ir gerbėjai šį finišą padarė tik dar labiau įsimintinu. Kalbėdamas apie greičio ruožus ir tai, kad sportinių kilometrų buvo vos 50, lenktynininkas neslėpė, kad ilgesni greičio ruožai būtų buvę dar įdomesni, bet ir šie buvo pakankamai sudėtingi ir įdomūs.
Kaip ralio išskirtinumą D. Butvilas paminėjo ir važiavimą naktį, o tai, pasak jo, reikalauja ypatingo pasiruošimo: „Kalbėjome su Renatu, kad važiavimas naktį nesukėlė jokių sunkumų: turėjome labai gerus žibintus, gerą stenogramą. Man važiavimas naktį labai patiko, nes tai važiavimas visiškai iš stenogramos. Laukiau kiekvieno šturmano žodžio. Važiavimas naktį tai puikus susikalbėjimo ir stenogramos išbandymas.“
Antras bendroje įskaitoje liko
Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas, nuo lyderio atsilikdami 39,4 sekundės. Tarp pirmų dviejų ekipažų draugiška kova prasidėjo dar prieš ralį – paskutiniame praėjusių metų Lietuvos ralio čempionato etape finiše juos skyrė vos sekundės, tad prieš pirmąjį šių metų startą netilo kalbos kuris bus greitesnis. Sportininkai sakė, kad stipri konkurencija dalyvavimą ralyje padaro tik įdomesnį.
Treti bendroje įskaitoje liko
Martynas Samsonas su Edvinu Snitkumi. Šis ekipažas taip pat laimėjo 2WD klasėje – įprastai tarp lyderių su automobiliu keturiais varančiaisiais ratais važiuojantis ekipažas šiame ralyje persėdo į seniai ralyje matytą raudoną BMW. Antri 2WD įskaitoje finišavo
Justas Simaška su Titu Čapkausku – iki klasės lyderio jiems pritrūko 1 minutės ir 10 sekundžių. Treti tarp automobilių, varomų viena ašimi – Marius Žiūkelis su Steponu Kriaučiūnu.
Istorinių automobilių klasėje laimėjo Dovilas Čiutelė su Donatu Zvicevičiumi. Bene labiausiai žiūrovų akis traukusioje motobagių įskaitoje pirmi, savo varžovus aplenkę daugiau nei minute, atvažiavo latviai Artus Priednieks ir Janis Kirkovalds.
Šioje žiemos ralio taurėje dalyvių dar laukia du etapai: artimiausias numatytas vasario 19 dieną Kražiuose, trečias etapas – kovo penktą dieną Zarasuose.
„Balandžio 30 dieną ralis taip pat planuoja grįžti į Ignalinos ir Visagino apylinkes ir tai bus kaip generalinė repeticija prieš Lietuvos ralio čempionato pirmąjį etapą“, – užsiminė A. Eidžiūnas.