Kaip matote patys, vyrai susirinkę į garažą nesnaudė. Iš originalaus automobilio liko tik vienas dalykas - kėbulas. Visa kita buvo išimta, išmesta ir parduota. Žinoma, jeigu esate ekstremalas, visada galima į galą įsidėti vieną eilę sėdynių jūsų keleiviams, kurie po pasivažinėjimo su šia „karieta būtų tiesiog priblokšti.
Pakalbėkime apie modifikacijas. Automanai pasiskolino šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę ir riboto praslydimo diferencialą iš Acura TL, pridėjo lenktyniniuose automobiliuose naudojamą stabdžių sistemą, saugos lankus, važiuoklės komponentus, 19 colių skersmens ratlankius ir Michelin Pilot Sport PS2 padangas.
Vos nepamiršome pačio svarbiausio - variklio. Honda Odyssey gavo J35 variklį - 3.5 litro, šešių cilindrų agregatą, kuris su turbinos pagalba išvysto 532 arklio galias ir 623 NM sukimo momentą.
Kaip manote, kaip jam sekėsi lenktynių trasoje? Visai neblogai. Mėgėjiškose žiedinėse lenktynėse, automobilis kvalifikacijoje užėmė šeštą vietą, o lenktynėse, aplenkė net 64 dalyvius ir užėmė garbingą ketvirtąją vietą. Tuo tarpu pasibaigus lenktynių čempionatui, Honda Odyssey komandos pilotas iškovojo penktą vietą absoliučioje įskaitoje.
Šis automobilis net gi dalyvavo praeitų metų Pikes Peak - kilimo į kalną varžybose, kuriose sugebėjo iškovoti antrąją vietą savo klasėje.