• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vieną iš keturių „Via Baltica“ magistralės ruožų nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos už 55,8 mln. eurų rekonstruos kelių statybos bendrovė „Fegda“.

Vieną iš keturių „Via Baltica“ magistralės ruožų nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos už 55,8 mln. eurų rekonstruos kelių statybos bendrovė „Fegda“.

REKLAMA

Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė spalio 14 dieną pasirašiusi sutartį su įmone. Planuojama, kad darbai ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro prasidės šiemet ir bus baigti kitų metų rudenį. 

Iki to laiko kelias bus rekonstruotas į keturias eismo juostas, įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.

„Nuolat augantis eismo intensyvumas, ypač krovininių automobilių, lemia didelį avarijų skaičių, sudėtingas eismo sąlygas. Rekonstravus kelią tikėtina, kad visa tai leis perpus sumažinti eismo įvykių skaičių“, – pranešime sakė direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.

Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame 40 kilometrų ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 60 proc. sudaro krovininis transportas.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro rekonstrukcijos konkursas. Baigus projektavimą šiais metais ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.

REKLAMA

Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau teigė, kad visą 40 kilometrų ruožą, jame esančius tiltus, viadukus, jungiamuosius kelius, rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos – dvejais metais anksčiau, nei buvo planuota.

Numatyta, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ kelias Lietuvoje bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautinius reikalavimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų