• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su socialiniu tinklu „TikTok“ atėjo ir nauja internetinių įžymybių karta. Tačiau daugumai kūrėjų gali būti sunku užsidirbti pragyvenimui vien iš „TikTok“.

Su socialiniu tinklu „TikTok“ atėjo ir nauja internetinių įžymybių karta. Tačiau daugumai kūrėjų gali būti sunku užsidirbti pragyvenimui vien iš „TikTok“.

REKLAMA

Priešingai nei „YouTube“ ar „Facebook“, skiriančios kūrėjams tam tikrą reklamos pajamų dalį, „TikTok“ su influenceriais nesidalina iš reklamos pardavimų gautais pinigais. Vietoje to, „TikTok“ įkūrė „Creator Fund“ (liet. kūrėjų fondą), iš kurio už vaizdo įrašus yra mokama kūrėjams, turintiems virš 100 000 sekėjų.

Ir nors „Creator Fund“ išmokos yra skaičiuojamos remiantis ne tik vaizdo įrašo peržiūrų skaičiumi, kaip su „Insider“ pasidalijo keli „TikTok“ kūrėjai, už tūkstantį peržiūrų vartotojas paprastai gauna kelis centus.

Kaip teigiama su „Insider“ pasidalintuose dokumentuose, asmeninių finansų influenceris Prestonas Seo, turintis 1,6 mln. „TikTok“ sekėjų, nuo 2021 m. sausio iki gegužės mėnesio iš „Creator Fund“ gavo apie 1 664 JAV dolerius (apie 1 400 eurų). Jo „TikTok“ paskyra per dieną vidutiniškai uždirba nuo 9 iki 38 dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi pragyventi vien iš „Creator Fund“ išmokų yra neįmanoma, dauguma influencerių pinigus uždirba savo „TikTok“ paskyrose reklamuodami įvairias prekes arba dainas.

REKLAMA

Kaip teigia P. Seo, už vieną tokį įrašą jis prašo apie 600 dolerių.

Atlantoje gyvenanti „TikTok“ kūrėja Symphony Clarke jau anksčiau yra pasidalinusi su „Insider“, kad vienas reklaminis vaizdo įrašas jos paskyroje kainuoja nuo 350 iki 600 dolerių.

Tačiau vienas populiariausių būdų užsidirbti „TikTok“ platformoje yra reklamuoti dainas. Muzikos rinkodaros specialistai ir įrašų kompanijos reguliariai moka „TikTok“ vartotojams, kad jie kurtų vaizdo įrašus su naujomis dainomis, siekiant jas išpopuliarinti.

REKLAMA
REKLAMA

„TikTok“ kūrėjų trijulė Nicole, Natalie ir Nika Taylor, kurios socialiniame tinkle turi virš 8 mln. sekėjų, „Insider“ sakė, kad už 750 dolerių jos sukuria vieną vaizdo įrašą, kuriame yra reklamuojama nauja daina, už 1 400 dolerių jų paskyroje pasirodys du tokie įrašai, o už 2 000 dolerių – trys.

Mažiau sekėjų turinčių mikro influencerių įkainiai gali skirtis, tačiau ir jie gali varijuoti nuo 20 iki 150 dolerių, sakė Austinas Georgas, Z kartos atstovų įkurtos medijų kompanijos „Flighthouse“ vyresnysis paskyrų tvarkytojas, daugiausia dėmesio skiriantis muzikos rinkodarai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų