• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Meilė – visiškai ne pagrindinis dalykas jaunos merginos gyvenime. Svarbiausia – kuo greičiau ištekėti, kad nenuviltų giminaičių. Būtent taip mano socialinės reklamos, transliuojamos kinų televizijose, autoriai. Kaip praneša „Mirror“, ten rodoma reklama su šūkiu „Meilė nėra verta tiek, kad lauktum.“

Meilė – visiškai ne pagrindinis dalykas jaunos merginos gyvenime. Svarbiausia – kuo greičiau ištekėti, kad nenuviltų giminaičių. Būtent taip mano socialinės reklamos, transliuojamos kinų televizijose, autoriai. Kaip praneša „Mirror“, ten rodoma reklama su šūkiu „Meilė nėra verta tiek, kad lauktum.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kinų pažinčių portalas Baihe.com pagamino reklamą, kurioje jauna mergina ateina aplankyti savo močiutės ir tarp jų mezgasi vis tas pats dialogas. Pagyvenusi ponia klausinėja savo anūkės, ar ta jau ištekėjo, o ši su neviltimi atsako, kad ne.

REKLAMA

Praeina dar keleri metai, močiutė kritinės būsenos atsiduria gydymo įstaigoje. Tačiau „nesukalbama“ anūkė iki šiol nėra ištekėjusi. Supratusi, kad močiutei liko visai nedaug, jauna kinė ištaria: „Aš daugiau nebeturiu laiko rinktis.“ Vėliau reklamoje – besišypsanti mergina, pasipuošusi vestuvine suknele, džiugiai praneša žiūrovams: „Aš ištekėjau.“

Kaip praneša „South China Morning Post“, provokacinis vaizdo įrašas sukėlė audringą kinų interneto vartotojų reakciją. Daugiau nei 33 tūkst. kinų „Weibo“ vartotojų pareiškė, kad boikotuos „Baihe“ paslaugas. Su tinklapio išsakyta mintimi „stiprinti kinų visuomenę“, sutiko vos 1,4 tūkst. vartotojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų