• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaras tikrai prasidėjo“, - po pirmojo Dakaro greičio ruožo finišo dalijosi įspūdžiais olimpinę ramybe ir nepataisomu optimizmo užtaisu spinduliuojantis KREDA komandos lyderis, 3 atsarginius ratus prakirtęs lenktynininkas Antanas Juknevičius. 

Dakaras tikrai prasidėjo“, - po pirmojo Dakaro greičio ruožo finišo dalijosi įspūdžiais olimpinę ramybe ir nepataisomu optimizmo užtaisu spinduliuojantis KREDA komandos lyderis, 3 atsarginius ratus prakirtęs lenktynininkas Antanas Juknevičius. 

REKLAMA

Startavusi greičio ruože iš 72-tos pozicijos, KREDA komanda, kaip pernai atsidūrė sunkesnės ir lėtesnės technikos sumuštinyje, kur kantriai, laukdama tinkamiausio momento atlikti vieną lenkimą po kito, skęsdama dulkių kamuoliuose kilo pozicijomis aukštyn. Galiausiai, praleidę trasoje 5 valandas ir 13 minučių, 14:30 Lietuvos laiku ekipažas pasiekė finišą, preliminariai 40-oje vietoje. 

„Vienas geriausių greičio ruožų. Ko gero, faktiškai tokio praėjusiais metais nei vieno nebuvo. Dakarinis, estetiškai gražus ir apskritai, labai geras greičio ruožas, kokių norėtųsi kiekvieną dieną. Ir gerų kopų buvo, o jos visada džiugina. Nebuvo nei vieno, kuris būtų gyręs pernykštį Dakarą, nes jis buvo nykiausias įmanomas Dakaro šešėlis. O šiemet jau visai kita istorija. Turiu prisipažinti, kad šiek tiek susimakalavau pačioje greičio ruožo pradžioje, lenkdamas vieną priekyje startavusių lėtesnių bagių. Pamačiau turisto mašiną - išsigandau, žaibiškai spaudžiau stabdį ir pasėdom. 7-8 minutes teko pasidarbuoti su lopeta kasant smėlį. Ir labai gaila, nes per tą laiką labai daug jau aplenktų mašinų mus aplenkė“, - finišavęs pasakojo lenktynininkas Antanas Juknevičius. 

REKLAMA
REKLAMA

„Taip, taip. O tada vietoj to, kad važiuotum savo tempu apie 170 km/h, važiuoji lėtesniame traukinyje, kurio maksimalus išvystomas greitis siekia apie 130 km/h“, - pritariamai tarė komandos navigatorius Darius Vaičiulis. 

REKLAMA

„Taip, lenkti buvo sunku, bet sugebėjome daug vietų susigrąžinti, bet dulkėse nukirtome ratą. O lenkimas akloje zonoje Dakare - visiška loterija. 10 kartų viskas pasiseka, bet tas 1 kartas gali būt lemtingas, o tada jau tenka šokti iš automobilio ir kibti į darbus, bet čia tik smulkmenos. Prieš pat paskutinį kelio tašką mums sustreikavo kuro siurbliai ir pradėjusi „čiaudėti“ mašina užgeso. Nei vienas neveikė, įsijungėm atsarginį, bet situacijos tai negerino ir buvome visiškoje neviltyje, bet po to dar kartą sujungėm abu siurblius ir pradėjom važiuoti. Tai nutiko likus 160 kilometrų iki finišo.

REKLAMA
REKLAMA

Atvažiavom į finišą su „čiaudančia“, trūkčiojančia mašina. Abu siurblius sujungę turim apie 3 barus spaudimo, bet mūsų šaunūs mechanikai viską sutvarkys ir išsiaiškins, kur buvo problema. Esame laimingi būdami finiše“, - optimizmo neprarandantis pridūrė lenktynininkas Antanas Juknevičius.

KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis lenktynininkas, 2021-iais, pradėjęs savo 12-ąjį Dakarą. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų