• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Prodrive“ technikams laiku pašalinus netikėtą naujojo „Hunter“ gedimą „Teltonika Racing“ komanda penktadienį, gruodžio 30-ąją, dar turėjo progą sudalyvauti antrosios dienos testuose.

„Prodrive“ technikams laiku pašalinus netikėtą naujojo „Hunter“ gedimą „Teltonika Racing“ komanda penktadienį, gruodžio 30-ąją, dar turėjo progą sudalyvauti antrosios dienos testuose.

REKLAMA

Prieš įžanginį greičio ruožą prasimankštinti spėję lenktynininkai yra ramūs – automobilis veikia be priekaištų.

„Net ir kitų lenktynininkų išvažinėtame testiniame greičio ruože mes tiesiog skriejome lengvai įveikdami gilias provėžas ir peršokdami iškeltus akmenis. Šiaip turiu vilties, kad jeigu Dakaras prasidėjo niūriai, tai pasibaigs – labai gerai. O yra buvę ir atvirkščiai – kuomet įspūdingai pradėdavome, o viskas baigdavosi liūdnai“, – nuotaiką po testų apibūdino Vaidotas Žala.

Su nekantrumu laukia starto

Į paskutiniesiems sportinės technikos bandymams prieš startą skirtą trasą išvažiavę Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza maksimaliai išnaudojo turimą laiką – spėjo nuvažiuoti maždaug 60 kilometrų. Nerimas dėl galimų variklio problemų visiškai išsisklaidė – benzininis motoras išvysto maksimalią galią.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmą testams skirtos trasos ratą įveikėm su šypsenomis – jau buvau pamiršęs, ką gali šis kosminis aparatas ir kaip smagu yra su juo lėkti. Po ilgos pertraukos vėl labai laukiu Dakaro starto: iš dalies tai vis tiek yra savanoriškas kankinimasis, bet turint konkurencingą techniką greta to yra ir labai daug entuziazmo. Žinau, kad šiame Dakare tikrai galėsime ir pasimėgauti lenktyniavimu“, – kalba komandos pilotas.

REKLAMA

Dakaro dalyviams testai buvo rengiami jau ketvirtadienį, gruodžio 29-ąją, tačiau „Teltonika Racing“ komanda juose nedalyvavo. Ekipažui dar neišvažiavus iš serviso zonos iškilo problema su alyvos cirkuliacija. Saugant svarbius mazgus nuo galimų pažeidimų, kompiuteris tiesiog užgesino variklį.

„Pirmuosius blogus ženklus pastebėjome dar tuomet, kai automobilis parvyko iš uosto. Jau tada matėsi alyvos nuotėkis ir nors buvo tikimasi viską greitai išspręsti, problema pasirodė šiek tiek rimtesnė nei technikai iš pradžių manė. Teko grįžti į bivuaką ir atiduoti automobilį mechanikams, kurie ėmė ieškoti gedimo priežasčių“, – apie streso kupiną pirmąją dieną pasakoja V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA

Prologas – trumpas, bet svarbus

Nerimą sustiprino dar gyvi 2021-ųjų Dakaro starto prisiminimai. Tuomet itin sėkmingai ralio maratoną pradėjęs lenktynininkas dėl variklio gedimo nepasiekė antrojo greičio ruožo finišo. Nors ilgų nuotolių varžybos grūdina, anot V. Žalos, pačios nemaloniausios akimirkos atmintyje išlieka ilgam.

„Tikrai nerimavau laukdamas žinių iš mechanikų, o geras naujienas apie tai, kad visos problemos jau išspręstos, gavau tik vėlai vakare. Dabar nuotaika – daug geresnė. Esame visiškai pasiruošę rytoj vyksiančiam Dakaro prologui“, – komentuoja lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įžanginio greičio ruožo ilgis – tik 11 kilometrų, tačiau „Teltonika Racing“ ekipažui jis bus itin svarbus. Pagal prologo rezultatus bus dėliojama jau ralio maratono specifiką atitinkančios pirmojo greičio ruožo antrosios dalies starto tvarka. O tuomet labai svarbu startuoti greta panašaus pajėgumo sportininkų.

„Diena nebus labai sunki, bet dėl to atsakomybė – ne kiek ne mažesnė. Tam, kad ilgą antrąją dieną nereikėtų vilktis paskui lėtesnius varžovus, šį greičio ruožą turime įveikti teisingu tempu“, – apie pirmosios varžybų dienos iššūkius kalba V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų