• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rinkodaros koncepcija, pagal kurią potencialūs pirkėjai sodinami į keleivio sėdynę ir profesionalaus vairuotojo labai greitai pravežami uždara trasa siekiant išbandyti, ar jiems pavyks išlaikyti širdies dūžių per minutę skaičių žemiau 120 ribos ir tuo pačių mėginant įrodyti, kad naujasis „Lexus GS450h“ yra dinamiškas ir sportiškas hibridinis modelis, savaime suprantama, yra labai įdomi.

REKLAMA
REKLAMA

Antra vertus, šiek tiek pamąstę apie tai mes linkę daryti išvadą, kad jei bus pasirinktas tinkamas vairuotojas ir įdomi trasa, netgi keturių cilindrų variklį turintis „Toyota Yaris“ hečbekas gali suteikti keleivio sėdynėje esančiam žmogui pakankamai daug aštrių įspūdžių.

REKLAMA

Liepos mėn. viduryje italų reklamos agentūros „Saatchi & Saatchi“ išplatintas naujojo „Lexus GS 450h“ reklaminis klipas yra profesionaliai paruoštos kampanijos pavyzdys, tačiau žiūrėdami klipą mes prisiminėme kitą siužetą, kurį 2010 m. „Alfa Romeo MiTo“ pristatymo Izraelio rinkai proga buvo paruošusi „Drori Shlomi“ kompanija.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, užuot sodinę klientus į keleivio sėdynę „Alfa Romeo“ kampanijos sumanytojai leido jiems sėsti prie vairo ir jau tuomet matavo kiek pasikeitė jų širdies ritmas. Tuo atžvilgiu ši reklaminė idėja yra arčiau realybės, kadangi perkantys smagų automobilį žmonės tikisi įdomių ir jaudinančių akimirkų, kurias patirtų sėdėdami prie vairo, o ne šalia jo.

Greta pagrindinio klipo „Alfa Romeo“ kampanijos kūrėjai pateikė ir už kadro likusių akimirkų vaido įrašus, viename iš jų – vairuotojas po bandomojo važiavimo iš automobilio išlipa pernelyg susijaudinęs. Ir mes turime omenyje ne tik vidinę jo būseną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų